F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen110 
2. S. Perez85 
3. C. Leclerc76 
4. C. Sainz69 
5. L. Norris58 
6. O. Piastri38 
7. G. Russell33 
8. F. Alonso31 
9. L. Hamilton19 

  Przydatne linki
Kubica: Słaby docisk i przyczepność utrudnią nam GP Monako
Nataniel Piórkowski, 23 maja 2019, wyświetlenia: 1814<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Robert Kubica wyraził optymizm w związku ze swym powrotem do rywalizacji na torze w Monako. Podkreślił jednak, że Williams nie może liczyć na pozytywne niespodzianki ze względu na brak przyczepności i docisku.

Poranny trening Kubica zakończył na osiemnastym miejscu. Po południu uzyskał dwudziesty czas, ale jego strata do zespołowego partnera – George'a Russella zamknęła się w jednej dziesiątej sekundy.

„Nie mogłem się doczekać powrotu do bolidu. Ze względu na problemy z jakimi walczymy: brakiem przyczepności i docisku Monako nie jest najłatwiejszym torem do jazdy”.

„Odczucia nie są fajne, ale to było to przewidzenia. Zawsze można liczyć na niespodzianki, ale Monako jest torem, który jeszcze bardziej obnaża twoje słabości, gdy masz problemy z przyczepnością. To sprawia, że jeszcze ciężej jest naciskać i próbować wydusić coś z bolidu”.

„Pozytywne było to, że po dziewięciu latach wracam tutaj i pierwsze okrążenia nie były takie złe. Później potrzeba już narzędzi, które pozwalają ci naciskać i podkręcać tempo. Gdy brakuje ci przyczepności robi się naprawdę ciężko. Szczerze mówiąc im szybciej będziemy jechać, tym większych problemów doświadczymy, bo nie będziemy mieć pewności za kierownicą a bolid trudno utrzymać jest na na torze”.

Podczas pierwszej sesji treningowej Kubica obrócił swój bolid na wyjeździe z zakrętu przy kasynie i delikatnie odbył się od metalowej bariery. „Straciłem przyczepność tyłu, bardzo późno, już praktycznie wychodząc z zakrętu” – tłumaczył krakowianin. „Przede mną jechał inny bolid, chyba był to Red Bull i automatycznie zgubiłem docisk. Na wcześniejszym przejeździe było podobnie – gdy kogoś wyprzedzałem, postawiło mnie bokiem. Wiedziałem, czego się spodziewać, przejechałem ten zakręt bardzo łagodnie, ale na końcu znowu uciekł mi tył”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca