F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen110 
2. S. Perez85 
3. C. Leclerc76 
4. C. Sainz69 
5. L. Norris58 
6. O. Piastri38 
7. G. Russell33 
8. F. Alonso31 
9. L. Hamilton19 

  Przydatne linki
Kubica: Alfa Romeo wciąż ma coś w zanadrzu
Mateusz Szymkiewicz, 26 lutego 2020, wyświetlenia: 2314<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Robert Kubica jest przekonany, że Alfa Romeo wciąż ma sporo osiągów do uwolnienia z modelu C39.

Polak zakończył czwarty dzień zimowych testów z najlepszym wynikiem, który ustanowił na oponach C5, najszybszych z gamy Pirelli. Po południu kokpit Alfy Romeo przejął etatowy zawodnik Kimi Raikkonen, natomiast reszta stawki nie zdołała przebić wyniku 1:16,942 ustanowionego przez Kubicę.

„Wydaje mi się, że wciąż mamy coś w zanadrzu, a także planujemy wprowadzić nowe części” – powiedział Robert Kubica. „To dosyć optymistyczne. Udało nam się już poprawić w kilku obszarach, które były dla nas problematyczne w ubiegłym tygodniu. Ja oraz pozostali kierowcy mieliśmy odczucia, że wciąż możemy gdzieś się poprawić i reakcja zespołu była bardzo dobra oraz szybka. To trochę kwestia optymalizacji. Fajnie jest jednak, gdy ekipa potrafi szybko zareagować i ceni to, co masz do powiedzenia. Zdecydowanie mamy różne problemy, pewne rzeczy do zrobienia, a także osiągi, które będziemy musieli uwolnić”.

Tester Alfy Romeo postanowił również umniejszyć znaczenie pierwszego czasu w tabeli po trudnym sezonie 2019 z Williamsem. „Zazwyczaj byłem pierwszy od końca, więc trzeba było szukać mnie patrząc od dołu, ale to nie ma większego znaczenia. Ważne są odczucia, a dzisiaj mieliśmy dobry dzień. Ustaliliśmy interesujące rzeczy, dysponując danymi oraz moimi wrażeniami”.

35-latek zapytany o porównanie C39 do Williamsa FW42 sprzed roku, unikał wchodzenia w detale. „Zazwyczaj ludziom się wydaje, że im szybciej jedziesz tym robi się coraz trudniej. Kłóciłbym się, czy tegoroczny czas 1:17 był trudniejszy do zrobienia niż zeszłoroczne 1:19/20. Fakt jest taki, że w zeszłym tygodniu podczas pierwszych okrążeń byłem powstrzymywany przez mój mózg. Mogłem poczuć, że mam więcej przyczepności i mogę jechać szybciej, ale mózg mi mówił «Dotychczas to było niemożliwe». W takiej sytuacji wiesz, że potrzebujesz kilku okrążeń na uwolnienie prawdziwych wrażeń”.

„W padoku mamy jednego wielkiego przyjaciela. Nie ma ich tutaj wielu. To trudny sport, ale naszym przyjacielem jest docisk. Potrafi być pomocny i może odegrać wielką rolę. Niezależnie od tego czym jedziesz: Mercedesem, Ferrari czy Williamsem, zawsze pojawiają się pewne trudności. Twoim celem jest wykonanie jak najlepszej pracy i wyciśnięcie maksimum z dostępnego pakietu” – zakończył Kubica.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca