F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Verstappen najszybszy również w drugim treningu

Drugim najlepszym kierowcą był Leclerc przed Mercedesami.
Łukasz Godula, 13 listopada 2020, wyświetlenia: 3115<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Turcja po długiej przerwie przywitała Formułę 1 chłodnymi warunkami i niesamowicie śliską nawierzchnią. Zespoły spodziewały się trudności z dogrzaniem opon, jednak z pewnością nie aż tak dużych. Pierwszy trening przypominał taniec na lodzie. Z tego względu w drugiej sesji każdy miał sporo do nadrobienia w nieco bardziej miarodajnych warunkach, choć przyczepność ciągle była dość niska.

Pierwsze przejazdy w większości odbyły się na pośredniej mieszance i dawała ona znacznie lepszą przyczepność od twardych opon. Pierwsza połowa sesji przypominała raczej łapanie tempa w Monako niż typową pracę nad oponami. Najlepiej ta sztuka wychodziła Red Bullowi, który meldował się na czele tabeli, o dziwo z Albonem na pierwszym miejscu. Udało mu się zejść do granicy 1:30.

Po 30 minutach zawodnicy stwierdzili, że więcej już nie wycisną z pośredniej mieszanki i część stawki zdecydowała się na pierwsze wyjazdy na miękkim ogumieniu. Jednak nie rozwiązywało ono wszystkich problemów, gdyż śliska nawierzchnia powodowała ziarnienie, co tylko pogarszało przyczepność. Mimo narzekań Leclerc był w stanie przeskoczyć przed Albona, jednak jego czas nie przebił granicy 1:30.

Na kolejnych kółkach zarówno Red Bull, jak i Leclerc podkręcili tempo. Prowadził dalej Albon przed Verstappenem i kierowcą Ferrari, ale całą trójkę dzieliło zaledwie 0,017 sekundy. Jak się później okazało dopiero po kilku szybkich kółkach miękkie opony zaczęły pracować w miarę odpowiednio. Wykorzystał to Verstappen wykręcając czas 1:28,330. Prowadził tym samym przed Leclerkiem o 0,4 sekundy. Co ciekawe, Mercedes cały czas nie był w stanie wykorzystać swojego potencjału i meldował się za Monakijczykiem z Ferrari.

Druga część treningu pozwoliła na typową pracę nad oponami na długim dystansie. Nagumowanie toru było wystarczająco mocne, by zebrać jakiekolwiek dane. Oczywiście nie zmieniło to kolejności w tabeli i Verstappen pozostał na czele do końca. W użyciu mieliśmy mniej więcej równy podział między miękkimi i pośrednimi oponami. Obie mieszanki sprawiały wrażenie dość wytrzymałych, więc w niedzielę możemy spodziewać się jednego postoju jako typowej strategii.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 18°C
Temperatura powietrza: 15°C
Prędkość wiatru: 4,3 m/s
Wilgotność powietrza: 64%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.33Max VerstappenRed Bull RB161:28,330--37
2.16Charles LeclercFerrari SF10001:28,7310,4010,40145
3.77Valtteri BottasMercedes W11 EQ Performance1:28,9050,5750,17443
4.44Lewis HamiltonMercedes W11 EQ Performance1:29,1800,8500,27539
5.23Alexander AlbonRed Bull RB161:29,3631,0330,18342
6.26Daniił KwiatAlphaTauri AT011:29,6891,3590,32643
7.10Pierre GaslyAlphaTauri AT011:29,9441,6140,25543
8.5Sebastian VettelFerrari SF10001:30,0221,6920,07841
9.18Lance StrollRacing Point RP201:30,2971,9670,27538
10.4Lando NorrisMcLaren MCL351:30,9072,5770,61039
11.11Sergio PerezRacing Point RP201:31,1042,7740,19738
12.31Esteban OconRenault R.S.201:31,3803,0500,27636
13.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C391:31,4933,1630,11339
14.55Carlos SainzMcLaren MCL351:31,4983,1680,00540
15.3Daniel RicciardoRenault R.S.201:31,6603,3300,16235
16.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C391:31,9323,6020,27243
17.63George RussellWilliams FW431:32,3023,9720,37039
18.8Romain GrosjeanHaas VF-201:32,5704,2400,26833
19.20Kevin MagnussenHaas VF-201:32,8074,4770,23737
20.6Nicholas LatifiWilliams FW431:33,4885,1580,68140
107% najlepszego czasu: 1:34,513

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu
21.04.2024  GP Chin: wyniki wyścigu
21.04.2024  Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin
20.04.2024  Gasly: Idziemy we właściwym kierunku
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
Tagi:
Sakhir
Grand Prix F1
Istanbul Park

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca