F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
Rolex Turkish Grand Prix 202110 pa?dziernika
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,049 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:23,804--30
2.16Charles LeclercFerrari SF211:23,9700,1660,16629
3.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:24,2140,4100,24431
4.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:24,3730,5690,15928
5.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:24,4390,6350,06627
6.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:24,5250,7210,08624
7.14Fernando AlonsoAlpine A5211:24,6600,8560,13521
8.31Esteban OconAlpine A5211:24,6720,8680,01226
9.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:24,7560,9520,08432
10.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C411:24,7960,9920,04029
11.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:24,8821,0780,08630
12.55Carlos SainzFerrari SF211:24,9031,0990,02134
13.18Lance StrollAston Martin AMR211:25,0201,2160,11731
14.3Daniel RicciardoMcLaren MCL35M1:25,0601,2560,04023
15.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:25,1431,3390,08327
16.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:25,2291,4250,08630
17.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:25,3071,5030,07830
18.63George RussellWilliams FW43B1:25,3581,5540,05129
19.47Mick Schumacher Haas VF-211:25,4801,6760,12226
20.9Nikita MazepinHaas VF-211:25,6981,8940,21825
107% najlepszego czasu: 1:29,670

Drugi trening również rozpoczął się przy suchej nawierzchni i nic nie zapowiadało, by piątek miał przywitać opady nad torem Istanbul Park. Zawodnicy postanowili z tego skorzystać i w pierwszych minutach mieliśmy w użyciu wszystkie trzy mieszanki opon dostarczone przez Pirelli.

Po pierwszych okrążeniach prowadził Charles Leclerc z czasem 1:24,102. Tuż za Ferrari plasował się Mercedes. Co ciekawe, do Monakijczyka Sainz tracił 0,6 sekundy, jadąc na miękkich oponach. Czołówka tymczasem podróżowała na pośredniej mieszance.

Hamilton wskoczył na czoło tabeli po zmianie opon na miękkie, choć nie poprawił czasu w środkowym sektorze. Zdecydowanie więcej problemów na miękkiej mieszance miał Verstappen, który pojechał okrążenie o 0,9 sekundy wolniej. Ogólnym problemem na tej mieszance była stabilność tylnej osi. Max zdecydowanie nie wstrzelił się z ustawieniami, gdyż Perez pojechał od niego szybciej o 0,4 sekundy.

Leclerc nieco poprawił się na oponach z czerwonym oznaczeniem, ale problemy z nadsterownością sprawiły, że nie był to duży zysk. Verstappenowi tymczasem udało się nieco zmniejszyć stratę, ale ciągle wynosiła ona ponad pół sekundy.

Drugi trening w przypadku normalnych warunków pogodowych standardowo służył w celu sprawdzenia długich przejazdów. W czasie nich kilku zawodników zaliczyło wyjazdy poza tor, ale ograniczały się one do piruetów. Nikt nie zaliczył kraksy, co tylko potwierdzało, że przyczepność na torze w Turcji uległa sporej poprawie od zeszłego roku.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 19°C
Prędkość wiatru: 1,0 m/s
Wilgotność powietrza: 67%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca