2022 Zalicza sezon pełen wzlotów i upadków. Na początku roku Haas dysponuje konkurencyjnym bolidem, jednakże popełnia liczne błędy i nie potrafi wykorzystać jego potencjału. W Arabii w ogóle nie startuje do wyścigu po poważnym wypadku z kwalifikacji, natomiast na ulicach Monako po uderzeniu w bariery jego samochód rozrywa się na pół. Złą passę przerywa dopiero na Silverstone, gdzie po ostrej walce do mety z Verstappenem zajmuje ósme miejsce i zgarnia pierwsze punkty w karierze. Z kolei w Austrii wyśrubował swój najlepszy wynik w F1 finiszując jako szósty. Do końca sezonu nie powiększa już dorobku i przegrywa zespołowy pojedynek z Magnussenem. Haas rozczarowany jego postawą nie proponuje mu nowej umowy i wypada ze stawki na 2023 rok. Mistrzostwa kończy na szesnastej pozycji.
2021 Otrzymuje do dyspozycji najgorszy samochód w całej stawce, który uniemożliwia podjęcie równorzędnej walki z najbliższymi konkurentami. Pomimo tego pozostawia po sobie dobre wrażenie, całkowicie dominując nad partnerem Nikitą Mazepinem. Wielokrotnie dochodzi między nim a Rosjaninem do kolizji czy nieporozumień, przez które ich relacje ulegają załamaniu. Ponadto mocne osiągi przeplata z kosztownymi incydentami, za które spada na niego krytyka ze strony szefa Haasa. Jego najlepszym wynikiem jest dwunaste miejsce z Grand Prix Węgier, przez co plasuje się w tabeli z zerowym dorobkiem na dziewiętnastej pozycji. Ucina spekulacje o przejściu do Alfy Romeo i pozostaje w Haasie na sezon 2022.
2020 Kontynuuje starty w Formule 2 i po słabych występach w Austrii, łapie rozpęd od rundy na Węgrzech. Dwukrotnie zajmuje tam trzecie miejsce, natomiast na dalszym etapie sezonu wygrywa główne wyścigi na Monzy i w Soczi. Poza tym wchodzi na podium jeszcze sześciokrotnie. Szybka i regularna jazda pozwala mu na zdobycie mistrzostwa podczas ostatniego wyścigu sezonu, z przewagą 14 punktów nad drugim Ilottem. Jego dobra postawa zostaje dostrzeżona przez Haasa, który wypożycza go od Ferrari i zatrudnia na sezon 2021 w roli kierowcy wyścigowego. Współpracę z zespołem rozpoczyna już w Abu Zabi, startując w pierwszym treningu i testach dla młodych kierowców.
2019 Na początku roku zostaje ogłoszony jako nowy członek Akademii Kierowców Ferrari. Stajnia z Maranello zaprasza go na sesję testową w Bahrajnie, gdzie zasiada za kierownicą bolidu SF90. Z kolei następnego dnia zostaje wypożyczony do Alfy Romeo, z którą sprawdza model C38. Na co dzień rywalizuje w Formule 2, w której jest dwunastym kierowcą mistrzostw. Najlepszy występ w sezonie notuje podczas sprintu na Hungaroringu, wygrywając go.
2018 Zostaje w Mistrzostwach Europy Formuły 3 i pierwsza połowa sezonu jest bardzo przeciętna w jego wykonaniu. Łapie wiatr w żagle dopiero od lipcowej rundy na Spa, gdzie wygrywa wyścig. Od tamtej pory jeszcze siedmiokrotnie wpada na metę jako lider, notując również serię pięciu zwycięstw z rzędu. Po fantastycznej końcówce wyprzedza w klasyfikacji Dana Ticktuma i zdobywa pierwszy mistrzowski tytuł za kierownicą jednomiejscowego bolidu. Wraca też do Makau i tym razem pojawia się na mecie na piątym miejscu.
2017 Zimą ponownie wchodzi do stawki MRF Challenge, tym razem na pełny cykl. W klasyfikacji zajmuje najniższy stopień podium, wygrywając cztery z szesnastu wyścigów. W dalszej części 2017 roku przechodzi do Mistrzostw Europy Formuły 3. W pierwszej trójce melduje się zaledwie raz, natomiast w tabeli jest na dwunastym miejscu. Podejmuje się również startu w Makau, gdzie dojeżdża na szesnastej pozycji. Podczas Grand Prix Belgii otrzymuje wyjątkową okazję poprowadzenia Benettona B194, którym jego ojciec zdobył mistrzostwo świata Formuły 1 w 1994 roku.
2016 Zimą podejmuje się rywalizacji w MRF Challenge, gdzie startuje w czterech wyścigach, a w dwóch z nich zajmuje miejsce na podium. Mimo to jego koncentracja spoczywa na dalszych startach w Formule 4, tym razem angażując się w niemiecką oraz włoską edycję. Inauguruje również wieloletnią współpracę z Prema Powerteam. W obu seriach zostaje wicemistrzem z identycznym dorobkiem pięciu zwycięstw oraz czterech pole position.
2015 Decyduje się na pełny sezon startów w niemieckiej Formule 4, współpracując z ekipą Van Amersfoort. Już podczas debiutanckiej rundy na torze Oschersleben wygrywa trzeci wyścig, natomiast na dalszym etapie mistrzostw wchodzi jeszcze raz na podium, dojeżdżając na trzecim miejscu. W końcowej klasyfikacji zajmuje dziesiątą pozycję, m.in. za Robertem Szwarcmanem czy Lando Norrisem.
2008-2014 Rozpoczyna starty mając dziewięć lat. Wskakuje do gokarta i rywalizuje pod nazwiskiem panieńskim matki, nie chcąc budzić zainteresowania ze względu na sławę ojca Michaela. Największe sukcesy odnosi w latach 2011-2014, kilkakrotnie kończąc mistrzostwa w Niemczech na podium klasyfikacji generalnej. Pod koniec 2014 roku zbiera pierwsze doświadczenie za kierownicą bolidu, wskakując do maszyny F4 zespołu Jenzer.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2022
Sakhir
47
Haas VF-22
12
11
Dżudda
47
Haas VF-22
-
NW
wypadek w kwalifikacjach
Albert Park
47
Haas VF-22
15
13
Imola
47
Haas VF-22
10
17
Miami
47
Haas VF-22
15
15
Catalunya
47
Haas VF-22
10
14
Monte Carlo
47
Haas VF-22
15
NS
wypadek
Baku
47
Haas VF-22
20
14
Gilles Villeneuve
47
Haas VF-22
6
NS
jednostka napędowa
Silverstone
47
Haas VF-22
19
8
Red Bull Ring
47
Haas VF-22
9
6
Paul Ricard
47
Haas VF-22
17
15
Hungaroring
47
Haas VF-22
15
14
Spa-Francorchamps
47
Haas VF-22
19
17
Zandvoort
47
Haas VF-22
8
13
Monza
47
Haas VF-22
17
12
Marina Bay
47
Haas VF-22
12
13
Suzuka
47
Haas VF-22
15
17
Austin
47
Haas VF-22
16
15
Mexico City
47
Haas VF-22
15
16
Interlagos
47
Haas VF-22
12
14
Yas Marina
47
Haas VF-22
12
16
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu