F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
BWT Grosser Preis von Österreich 20214 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:02,939 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2020
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:05,619 - Carlos Sainz (McLaren), 2020
Największa średnia prędkość wyścigu:
225,266 km/h - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:04,523--31
2.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:04,7120,1890,18934
3.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:04,7400,2170,02835
4.18Lance StrollAston Martin AMR211:05,1390,6160,39933
5.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:05,2680,7450,12937
6.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:05,3560,8330,08837
7.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:05,3790,8560,02338
8.14Fernando AlonsoAlpine A5211:05,3930,8700,01434
9.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:05,4660,9430,07334
10.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C411:05,5110,9880,04532
11.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:05,5160,9930,00539
12.31Esteban OconAlpine A5211:05,5271,0040,01136
13.55Carlos SainzFerrari SF211:05,6201,0970,09337
14.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:05,6241,1010,00433
15.63George RussellWilliams FW43B1:05,6981,1750,07432
16.16Charles LeclercFerrari SF211:05,7081,1850,01033
17.63George RussellWilliams FW43B1:05,8191,2960,11136
18.47Mick Schumacher Haas VF-211:05,9111,3880,09235
19.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:06,0141,4910,10338
20.9Nikita MazepinHaas VF-211:06,1731,6500,15935
107% najlepszego czasu: 1:09,040

Drugi trening rozpoczął się od ujęć na radary pogodowe. Jednak biorąc pod uwagę co się działo w zeszłym tygodniu, nie ma większego sensu przywiązywać się do prognoz w okolicach Spielberg. Na torze było sucho i tylko to liczyło się dla kierowców.

Pierwszą oponą używaną przez stawkę była testowa mieszanka Pirelli. Na niej najlepszy czas wykręcił Verstappen. Następnie większość zawodników przerzuciło się na pośrednie ogumienie. Ponownie najszybszy był Holender z wynikiem 1:05,239. Za nim plasował się Bottas ze stratą ponad 0,3 sekundy. Dopiero po założeniu miękkich opon na drugie miejsce wskoczył Perez, przed Oconem.

Sytuacja się nieco zmieniła na miękkiej mieszance opon. Tym razem to Mercedes był najszybszy z Hamiltonem na czele, który uzyskał wynik 1:04,523. Za Lewisem plasował się Bottas, a dopiero później Verstappen ze stratą 0,2 sekundy. Dobrym czasem popisał się Aston Martin, który wskoczył za wielką dwójkę w tabeli. Tymczasem mniej więcej w połowie sesji w trzecim zakręcie pojawiły się krople deszczu. Inżynierowie mimo to twierdzili, że nie spodziewają się większego deszczu.

Przejazdy wyścigowe kierowcy wykonali na miękkich i pośrednich oponach, choć nieco utrudnił je padający deszcz. Opady nie były mocne, ale utrudniały pracę, a trasa robiła się coraz bardziej śliska. Przekonał się o tym Hamilton wyjeżdżając w żwir w czwartym zakręcie. Obyło się jednak bez większych przygód i do końca sesji nie mieliśmy żadnej kraksy. Cała stawka mogła spokojnie się przygotować na kolejne dni rywalizacji.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 31°C
Temperatura powietrza: 20°C
Prędkość wiatru: 0,6 m/s
Wilgotność powietrza: 42%
Mokro


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca