F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kimi Raikkonen najszybszy przed kwalifikacjami na Sepang

Za kierowcą Ferrari znaleźli się Vettel i Ricciardo.
Nataniel Piórkowski, 30 wrze?nia 2017, wyświetlenia: 5080<< | lista | T- | T+ | >>

Kimi Raikkonen uzyskał najlepszy czas okrążenia w trakcie finałowego treningu przed kwalifikacjami i wyścigiem o Grand Prix Malezji. W czołowej trójce znaleźli się także Vettel i Ricciardo.

Jako pierwszy na torze pojawił się Pierre Gasly, który rozpoczął swój przejazd od próbnego startu na końcu alei serwisowej. Kilku kierowców zdecydowało się pokonać swoje okrążenie instalacyjne korzystając z pośredniego ogumienia, które nie będzie preferowanym wyborem strategicznym na niedzielny wyścig. Już na samym początku Raikkonen zgłosił "wibracje pochodzące z opon".

Po czterech minutach od zgaśnięcia czerwonego światła na wyjeździe z pit lane, Gasly ustanowił czas 1:37,083s na miękkich oponach. Wkrótce został on pobity przez Raikkonena, który na supermiękkich wykręcił 1:32,665s. Podczas gdy Gasly informował o nadsterowności, Grosjean sprawdzał mocowanie feralnej studzienki, jaka doprowadziła do rozbicia przez niego bolidu w dwunastym zakręcie podczas piątkowego drugiego treningu. W czołówce Bottas przesunął się na drugie miejsce, przed Ricciardo z Red Bulla i duet Toro Rosso. Vettel, który donosił o kawałku plastiku przyklejonym do opony już po chwili znalazł się na drugim miejscu, za Raikkonenem.

Po około piętnastu minutach na prowadzenie w tabeli wyszedł Hamilton, dzięki wynikowi 132,650s. Przed sobotnimi sesjami Brytyjczyk powrócił do starszego pakietu aerodynamicznego bolidu W08, z kolei Bottas nadal korzysta z najnowszych udoskonaleń przygotowanych przez stajnię z Brackley. Na kolejnym okrążeniu Hamilton ustanowił kolejny osobisty rekord w FP3 – dzięki rekordom w pierwszym i drugim sektorze udało mu się zejść do poziomu 1:32,539s. Niedługo po tym Alonso obrócił swój bolid w ostatnim zakręcie, a Magnussen skierował się do alei serwisowej po wykryciu problemów z układem elektrycznym.

Na półmetku najlepszym czasem (1:32,091s) błysnął Daniel Ricciardo. Chwilę później na P2 znalazł się Bottas, który dysponował przewagą kilku dziesiętnych części sekundy nad Hamiltonem, który według informacji zespołu miał być "całkiem zadowolony" z balansu bolidu. Na około 20 minut przed końcem sesji na czoło powróciło Ferrari: Raikkonen ustanowił rezultat 1:31,880s, a Vettel pokonał okrążenie w tempie gorszym o 0,162s. Problemy dopadły Jolyona Palmera, który nie zdołał na czas wyhamować do ostatniego zakrętu. Pedał hamulca opadł do podłogi – poinformował Brytyjczyk, kierując się do mechaników w garażu Renault. Z kolei w trzynastym zakręcie, po zblokowaniu tylnych opon, swój bolid obrócił Grosjean.

U progu ostatnich piętnastu minut czołowa dziesiątka prezentowała się następująco: Raikkonen, Vettel, Ricciardo, Bottas, Hamilton, Verstappen, Perez, Ocon, Stroll i Alonso. Wtedy to Ocon wskoczył na siódmą pozycję, uzyskując nieco lepszy wynik od zespołowego partnera z Force India – Sergio Pereza. Wkrótce między reprezentantami ekipy Vijaya Mallyi znalazł się Stoffel Vandoorne z wynikiem 1:33,321s. Perez nie spuszczał jednak z tempa i poprawił swój osobisty rekord na 1:33,209, powracając na P7. W ostatnich minutach w bolidzie Sebastiana Vettela doszło do podejrzanych problemów. Niemiec został poinstruowany, aby w wolnym tempie skierować się do alei serwisowej.

Tuż przed wywieszeniem flagi w szachownicę doszło do kolizji w ostatnim zakręcie. Znajdujący się na szybkim kółku Jolyon Palmer uderzył w tył bolidu Maxa Verstappena, który przygotowywał się do ostatniej pomiarowej próby. W wyniku kontaktu w bolidzie Holendra doszło do przebicia tylnej opony, a w R.S.17 Palmera – uszkodzenia przedniego skrzydła.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:31,880--19
2.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:32,0420,1620,16214
3.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:32,0910,2110,04916
4.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:32,3290,4490,23824
5.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:32,5390,6590,21020
6.33Max VerstappenRed Bull RB131:32,5790,6990,04017
7.11Sergio PerezForce India VJM101:33,2091,3290,63020
8.19Felipe MassaWilliams FW401:33,2401,3600,03120
9.31Esteban OconForce India VJM101:33,2901,4100,05021
10.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:33,3211,4410,03116
11.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:33,5301,6500,20917
12.18Lance StrollWilliams FW401:33,5381,6580,00821
13.20Kevin MagnussenHaas VF-171:33,7871,9070,24910
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:33,8711,9910,08414
15.55Carlos SainzToro Rosso STR121:33,9242,0440,05322
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR121:34,2062,3260,28224
17.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:34,4752,5950,26912
18.8Romain GrosjeanHaas VF-171:34,9143,0340,43919
19.9Marcus EricssonSauber C361:34,9363,0560,02219
20.94Pascal WehrleinSauber C361:35,0453,1650,10919
107% najlepszego czasu: 1:38,312


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 50°C
Temperatura powietrza: 32°C
Prędkość wiatru: 0,4 m/s
Wilgotność powietrza: 50%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu
21.04.2024  GP Chin: wyniki wyścigu
21.04.2024  Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin
20.04.2024  Gasly: Idziemy we właściwym kierunku
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 01.10.2017 03:00[!]
@krzychol2000 Liczyły się trzy zespoły, w tym jeden kierowca- który zachował zimna krew i wyprzedził dziadka emeryta szybszego w Malezji od vicelidera klasyfikacji.
Zobaczysz jutro na co stać Vettela, choc w moim odczuciu, bez niespodzianek i prezentów na tym poziomie przewagi, oraz torze do wyprzedzania P6 to minimum z minimum. To nie Węgry czy Monako.
Ale Cię zdziwię: ucieszyła by mnie wygrana Raikkonena :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca