F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Rolex Magyar Nagydíj 20211 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,447 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:16,627 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,532 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2019
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:17,012--29
2.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:17,0390,0270,02727
3.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:17,3100,2980,27124
4.31Esteban OconAlpine A5211:17,7590,7470,44929
5.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:17,8240,8120,06523
6.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:18,1131,1010,28931
7.14Fernando AlonsoAlpine A5211:18,1691,1570,05627
8.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:18,2281,2160,05931
9.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:18,3131,3010,08525
10.18Lance StrollAston Martin AMR211:18,3201,3080,00730
11.16Charles LeclercFerrari SF211:18,3701,3580,05030
12.55Carlos SainzFerrari SF211:18,4411,4290,07132
13.3Daniel RicciardoMcLaren MCL35M1:18,7371,7250,29626
14.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:19,2772,2650,54021
15.63George RussellWilliams FW43B1:19,2922,2800,01529
16.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:19,4792,4670,18730
17.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:19,6712,6590,1923
18.47Mick Schumacher Haas VF-211:19,8172,8050,14629
19.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C411:20,1863,1740,36928
20.9Nikita MazepinHaas VF-211:21,8814,8691,69528
107% najlepszego czasu: 1:22,403

Embed from Getty Images

Valtteri Bottas zakończył piątkowe jazdy na Hungaroringu z najlepszym czasem okrążenia. W drugim treningu pierwszą trójkę uzupełnili Hamilton (+0,027) oraz Verstappen (+0,298).

Pierwsze minuty treningu były bardzo pracowite, ponieważ na torze mieliśmy niemal całą stawkę. W garażu pozostał jedynie duet Red Bulla oraz Yuki Tsunoda z AlphaTauri, który pod koniec pierwszej sesji roztrzaskał swój bolid. Z kolei tabelę wyników otworzył Carlos Sainz, który okrążył Hungaroring na twardym zestawie w 1:21,084.

Po upływie dziesięciu minut liderem był Valtteri Bottas z czasem 1:18,376 na pośrednich oponach, natomiast pięć minut później Fin został przeskoczony przez partnera na identycznym zestawie. Lewis Hamilton podniósł poprzeczkę do 1:18,140, mając zapas 0,108 sekundy nad Bottasem i 0,213 nad Verstappenem.

Wkrótce do akcji wkroczyli zawodnicy na miękkich Pirelli. Pozycję lidera przejął Pierre Gasly z wynikiem 1:18,113, trzeci był Sebastian Vettel (+0,115), natomiast piąty jego partner z Astona Martina – Lance Stroll (+0,207). Na półmetku drugiego treningu najszybsze opony otrzymali zawodnicy Mercedesa i znów na czele pojawił się Valtteri Bottas (1:17,012) przed Lewisem Hamiltonem (+0,027).

Po dłuższej chwili do urzędujących mistrzów świata dołączył Max Verstappen, jednakże jego czas na ogumieniu z czerwonym paskiem wystarczył tylko na trzecie miejsce ze stratą 0,298 sekundy do Bottasa. Holender w komunikacie radiowym mocno narzekał na podsterowność Red Bulla RB16B.

Ostatnie dwadzieścia minut sesji stało pod znakiem symulacji wyścigu. Kierowcy tradycyjnie przeznaczyli końcówkę piątkowych jazd na okrążenia z wysokim poziomem paliwa. Tym samym nie doszło już do żadnych przetasowań i z najlepszym czasem utrzymał się na czele Valtteri Bottas. Za nim widnieją w tabeli Hamilton (+0,027), Verstappen (+0,298), Ocon (+0,747), Perez (+0,812), Gasly (+1,101), Alonso (+1,157), Vettel (+1,216), Norris (+1,301) oraz Stroll (+1,308).

W samej końcówce przejazd wykonał Yuki Tsunoda, którego AlphaTauri było naprawiane przez mechaników niemal cały drugi trening. Japończyk wykonał jedno mierzone kółko i z czasem 1:19,671 wbił się na siedemnaste miejsce.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 58°C
Temperatura powietrza: 33°C
Prędkość wiatru: 0,7 m/s
Wilgotność powietrza: 33%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca