|
|
|
|
|
|
Gran Premio De La Ciudad De México 2023 | 29 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:17,774 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2021 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017 |
| |
Łączny wynik kwalifikacji
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Część 1 (Q1) | Część 2 (Q2) | Część 3 (Q3) | Okr. |
|
| P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | | |
1. | 16 | C. Leclerc | Ferrari SF-23 | 4 | 1:18,401 | 5 | 6 | 1:17,901 | 6 | 1 | 1:17,166 | 6 | 17 |
2. | 55 | C. Sainz | Ferrari SF-23 | 8 | 1:18,755 | 5 | 9 | 1:18,382 | 6 | 2 | 1:17,233 | 6 | 17 |
3. | 1 | M. Verstappen | Red Bull RB19 | 1 | 1:18,099 | 6 | 2 | 1:17,625 | 3 | 3 | 1:17,263 | 6 | 15 |
4. | 3 | D. Ricciardo | AlphaTauri AT04 | 3 | 1:18,341 | 3 | 4 | 1:17,706 | 6 | 4 | 1:17,382 | 6 | 15 |
5. | 11 | S. Perez | Red Bull RB19 | 6 | 1:18,553 | 6 | 8 | 1:18,124 | 4 | 5 | 1:17,423 | 6 | 16 |
6. | 44 | L. Hamilton | Mercedes F1 W14 E Performance | 7 | 1:18,677 | 6 | 1 | 1:17,571 | 6 | 6 | 1:17,454 | 6 | 18 |
7. | 81 | O. Piastri | McLaren MCL60 | 2 | 1:18,241 | 6 | 5 | 1:17,874 | 6 | 7 | 1:17,623 | 6 | 18 |
8. | 63 | G. Russell | Mercedes F1 W14 E Performance | 12 | 1:18,893 | 7 | 3 | 1:17,673 | 6 | 8 | 1:17,674 | 6 | 19 |
9. | 77 | V. Bottas | Alfa Romeo C43 | 5 | 1:18,429 | 5 | 7 | 1:18,016 | 6 | 9 | 1:18,032 | 6 | 17 |
10. | 24 | G. Zhou | Alfa Romeo C43 | 15 | 1:19,016 | 6 | 10 | 1:18,440 | 6 | 10 | 1:18,050 | 3 | 15 |
11. | 10 | P. Gasly | Alpine A523 | 13 | 1:18,945 | 9 | 11 | 1:18,521 | 6 | - | - | - | 15 |
12. | 27 | N. Hulkenberg | Haas VF-23 | 14 | 1:18,969 | 6 | 12 | 1:18,524 | 6 | - | - | - | 12 |
13. | 14 | F. Alonso | Aston Martin AMR23 | 10 | 1:18,848 | 8 | 13 | 1:18,738 | 6 | - | - | - | 14 |
14. | 23 | A. Albon | Williams FW45 | 9 | 1:18,828 | 6 | 14 | - | 6 | - | - | - | 12 |
15. | 22 | Y. Tsunoda | AlphaTauri AT04 | 11 | 1:18,890 | 7 | 15 | - | 4 | - | - | - | 11 |
16. | 31 | E. Ocon | Alpine A523 | 16 | 1:19,080 | 6 | - | - | - | - | - | - | 6 |
17. | 20 | K. Magnussen | Haas VF-23 | 17 | 1:19,163 | 9 | - | - | - | - | - | - | 9 |
18. | 18 | L. Stroll | Aston Martin AMR23 | 18 | 1:19,227 | 9 | - | - | - | - | - | - | 9 |
19. | 4 | L. Norris | McLaren MCL60 | 19 | 1:21,554 | 6 | - | - | - | - | - | - | 6 |
20. | 2 | L. Sargeant | Williams FW45 | 20 | - | 6 | - | - | - | - | - | - | 6 |
| |
Najszybsze okrążenie: Charles Leclerc (Ferrari SF-23) - 1:17,166 w III bloku 107% najlepszego czasu w Q1: 1:23,566 | | | kara cofnięcia o 10 pozycji za wyprzedzenie Tsunody pod żółtymi flagami |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|