F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2023
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Azerbejdżanu
GP Miami
GP Monako
GP Hiszpanii
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Kataru
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Las Vegas
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2023
Klasyfikacje generalne 2023
Statystyki z sezonu 2023

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Las Vegas Strip Circuit .
Heineken Silver Las Vegas Grand Prix 202319 listopada
Las Vegas Strip Circuit
Długość toru: 6,201 km
Liczba okrążeń: 50
Pełny dystans: 310,050 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.16Charles LeclercFerrari SF-231:40,909--4
2.27Nico HulkenbergHaas VF-231:43,4462,5372,5374
3.20Kevin MagnussenHaas VF-231:44,2613,3520,8154
4.1Max VerstappenRed Bull RB191:44,3973,4880,1364
5.31Esteban OconAlpine A5231:45,3654,4560,9685
6.63George RussellMercedes F1 W14 E Performance1:45,4974,5880,1324
7.55Carlos SainzFerrari SF-231:45,8244,9150,3274
8.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT041:45,9084,9990,0845
9.11Sergio PerezRed Bull RB191:46,7935,8840,8854
10.77Valtteri BottasAlfa Romeo C431:47,1476,2380,3545
11.10Pierre GaslyAlpine A5231:48,2537,3441,1065
12.44Lewis HamiltonMercedes F1 W14 E Performance1:48,5137,6040,2604
13.3Daniel RicciardoAlphaTauri AT041:48,6507,7410,1374
14.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C431:48,8227,9130,1725
15.4Lando NorrisMcLaren MCL601:48,9478,0380,1253
16.18Lance StrollAston Martin AMR23---2
17.81Oscar PiastriMcLaren MCL60---2
18.23Alexander Albon Williams FW45---2
19.14Fernando AlonsoAston Martin AMR23---2
20.2Logan Sargeant Williams FW45---2
107% najlepszego czasu: 1:47,973

Embed from Getty Images
Nowe tory w kalendarzu F1 zawsze wywołują spore emocje. Nieznane obiekty, gdzie zespoły muszą ryzykować z ustawieniami od pierwszych wyjazdów z garażu często sprawiają niespodzianki. W Las Vegas mamy do czynienia z podobną atmosferą, a do tego dochodzą bardzo chłodne warunki atmosferyczne, co w połączeniu z nową nawierzchnią sprawi niemałe wyzwanie dla kierowców.

Ekipy były podzielone w kwestii wyboru mieszanki opon na pierwszy przejazd. W użyciu były zarówno opony miękkie, jak i pośrednie, a nawet twarde, co było dość odważnym posunięciem biorąc pod uwagę jak śliska jest nawierzchnia w Las Vegas. Pierwsze kółka były poświęcone wyłącznie na poznanie obiektu i już po kilku minutach złe wieści nadeszły do Ferrari – Carlos Sainz zatrzymał się na prostej i nie był w stanie kontynuować jazdy, co spowodowało czerwoną flagę.

Ferrari nie zaliczyło kraksy ani nie zniszczyło niczego podczas zatrzymywania się. Jednak sędziowie ogłosili po kolejnych kilku minutach, że sesja nie zostanie wznowiona. Wywołało to niemałe zdziwienie, gdyż nikt nie wiedział co było powodem odwołania pierwszego treningu.

Tym samym Charles Leclerc zakończył sesję na czele tabeli przejeżdżając zaledwie cztery okrążenia. Pomimo drugiego i trzeciego treningu, które są w planach taka sytuacja zdecydowanie utrudnia przygotowanie do wyścigu wszystkim ekipom. Będziemy was informować co odkryli sędziowie podczas inspekcji toru. Pierwsze nieoficjalne wiadomości wskazywały na oderwanie się studzienki, która zniszczyła samochód Sainza.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 18°C
Temperatura powietrza: 16°C
Prędkość wiatru: 6,5 km/h
Wilgotność powietrza: 66%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca