F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2024
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Japonii
GP Chin
GP Miami
  • Sesja treningowa 1
GP Emilii-Romanii
GP Monako
GP Kanady
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Azerbejdżanu
GP Singapuru
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Las Vegas
GP Kataru
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2024
Klasyfikacje generalne 2024
Statystyki z sezonu 2024

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Miami.
Crypto.com Miami Grand Prix 20245 maja
Miami International Autodrome
Długość toru: 5,410 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,370 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:26,814 - Q2, Max Verstappen (Red Bull), 2023
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:29,708 - Max Verstappen (Red Bull), 2023
Największa średnia prędkość wyścigu:
211,122 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2023
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Max VerstappenRed Bull RB201:28,595--25
2.81Oscar PiastriMcLaren MCL381:28,7000,1050,10524
3.55Carlos SainzFerrari SF-241:28,7110,1160,01124
4.63George RussellMercedes W151:28,7840,1890,07326
5.18Lance StrollAston Martin AMR241:28,8170,2220,03325
6.11Sergio PerezRed Bull RB201:28,8680,2730,05123
7.44Lewis HamiltonMercedes W151:29,0120,4170,14424
8.22Yuki TsunodaRB VCARB 011:29,0560,4610,04425
9.31Esteban OconAlpine A5241:29,1630,5680,10723
10.10Pierre GaslyAlpine A5241:29,1750,5800,01227
11.3Daniel RicciardoRB VCARB 011:29,1780,5830,00327
12.20Kevin MagnussenHaas VF-241:29,1890,5940,01126
13.27Nico HulkenbergHaas VF-241:29,3140,7190,12525
14.23Alexander AlbonWilliams FW461:29,3930,7980,07924
15.4Lando NorrisMcLaren MCL381:29,4950,9000,10221
16.77Valtteri BottasKick Sauber C441:29,6361,0410,14123
17.2Logan SargeantWilliams FW461:29,8911,2960,25523
18.24Guanyu ZhouKick Sauber C441:31,1492,5541,25824
19.14Fernando AlonsoAston Martin AMR241:30,0231,428-22
20.16Charles LeclercFerrari SF-241:32,0993,5042,0763
107% najlepszego czasu: 1:34,797

Embed from Getty Images

Max Verstappen ustanowił najszybszy czas w treningu do Grand Prix Miami. Pomimo problemów z odpowiednim ustawieniem samochodu, Holender okazał się szybszy od Piastriego i Sainza.

Trzecie w historii weekend z Grand Prix Miami rozpoczął Kevin Magnussen, który jako pierwszy kierowca wyjechał na tor podczas pierwszego treningu. Jego zespół był skory do inauguracji pierwszego z trzech domowych weekendów w sezonie. Wszyscy kierowcy natychmiast wyjechali na okrążenia instalacyjne. Obaj kierowcy McLaren od razu zakomunikowali swoim inżynierom problemy z prowadzeniem.

Zaledwie po kilku minutach doszło do pierwszej czerwonej flagi weekendu. Charles Leclerc obrócił się na wyjściu z szesnastego zakrętu. Próbując powrócić do jazdy, Leclerc zgasił silnik — Monakijczyk w kompromitujących okolicznościach zakończył swój trening po zaledwie... 9 minutach.

Sesja została wznowiona o 12:46 czasu lokalnego. Po powrocie na tor Lando Norris w dalszym ciągu nie był zadowolony z prowadzenia swojego bolidu. Inni kierowcy sprawdzali swoje samochody w innych sposób — zarówno Logan Sargeant, jak i Yuki Tsunoda szeroko wyjechali na swoim pierwszym szybkim okrążeniu. Po 20 minutach na czele był Perez przed Russellem i Hamiltonem. Max Verstappen również zepsuł swoje pierwsze okrążenie, blokując hamulce w „siedemnastce".

Druga połowa treningu rozpoczęła się od zmiany lidera w klasyfikacji — Carlos Sainz ustanowił najszybszy czas sesji. Jak zwykle na tym etapie weekendu, kierowcy kręcili kółka na pośrednich i twardych oponach. Verstappen ponownie miał problem z wyhamowaniem w siedemnastym zakręcie. Holender przez długi czas nie mógł ustanowić reprezentatywnego czasu. Tymczasem McLaren oświadczył, iż problemy w bolidzie Norrisa są spowodowane usterką wspomagania, która miała zostać usunięta przed dzisiejszymi kwalifikacjami do sprintu.

W ostatnich dziesięciu treningu kierowcy stopniowo przechodzili na miękkie opony. Gasly, Sainz, Russell i Perez po kolei przejmowali miejsce na szczycie klasyfikacji. Verstappen w dalszym ciągu nie czuł się komfortowo za kierownicą — tym razem Holender narzekał na zbyt wysoką temperaturę swoich opon. Mimo problemów Verstappen nie pozostawił wątpliwości i w ostatnich minutach sesji wskoczył na pierwszą lokatę. Drugi w pierwszym treningu przed Grand Prix Miami był Oscar Piastri, trzeci — Carlos Sainz.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 53°C
Temperatura powietrza: 29°C
Prędkość wiatru: 9,7 km/h
Wilgotność powietrza: 56%
Suchy tor


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca