F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2022
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Emilii-Romanii
GP Miami
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Francji
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2022
Klasyfikacje generalne 2022
Statystyki z sezonu 2022

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio De La Ciudad De México 202230 pa?dziernika
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:17,774 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2021
Największa średnia prędkość wyścigu:
190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.63George RussellMercedes-AMG F1 W131:19,970--32
2.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT03 1:20,7980,8280,82830
3.31Esteban OconAlpine A5221:21,1771,2070,37931
4.44Lewis HamiltonMercedes-AMG F1 W131:21,5091,5390,33232
5.11Sergio PerezRed Bull RB181:21,5791,6090,07034
6.1Max VerstappenRed Bull RB181:21,5881,6180,00934
7.16Charles LeclercFerrari F1-751:21,6181,6480,03013
8.55Carlos SainzFerrari F1-751:21,6931,7230,07534
9.77Valtteri BottasAlfa Romeo C421:21,9932,0230,30036
10.10Pierre GaslyAlphaTauri AT03 1:22,1042,1340,11136
11.14Fernando AlonsoAlpine A5221:22,3372,3670,23331
12.5Sebastian VettelAston Martin AMR221:22,3712,4010,03432
13.23Alexander AlbonWilliams FW441:22,4472,4770,07624
14.4Lando NorrisMcLaren MCL361:22,7382,7680,29131
15.3Daniel RicciardoMcLaren MCL361:22,7632,7930,02527
16.18Lance StrollAston Martin AMR221:22,8402,8700,07723
17.47Mick Schumacher Haas VF-221:22,8792,9090,03931
18.20Kevin MagnussenHaas VF-221:23,3163,3460,43721
19.6Nicholas LatifiWilliams FW441:23,3203,3500,00434
20.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C421:23,3693,3990,04934
107% najlepszego czasu: 1:25,568

Drugi trening przed Grand Prix Meksyku to kolejna sesja w tym roku przeznaczona na rozwój opon Pirelli. Zespoły zostały zobligowane do przejazdów na nieznanych mieszankach, a Pirelli dzięki temu uzyska wiele danych w kontekście przyszłego roku.

Standardowe opony mogli założyć tylko kierowcy, którzy nie pojawili się w pierwszym treningu. Korzystał z tego faktu Russell, Tsunoda i Ocon. Anglik wykręcił najlepszy czas po pierwszym przejeździe 1:21,742. Poprawił go dopiero Verstappen na drugim przejeździe.

Ostatecznie kierowcy na standardowych oponach założyli miękką mieszankę i na czoło stawki ponownie wrócił Russell z wynikiem 1:19,970. Z kierowców na testowym ogumieniu najszybszy był Lewis Hamilton. Tymczasem na godzinę przed końcem treningu z toru wypadł Charles Leclerc, mocno uszkadzając tył swojej maszyny. Spowodowało to wywieszenie czerwonej flagi i konieczność naprawy barier.

Porządkowi nie śpieszyli się zbytnio z usunięciem rozbitego samochodu i dopiero po około dwudziestu minutach sesja została wznowiona. W tym czasie na niebie pojawiły się chmury, a radary wskazywały na możliwość opadów jeszcze w czasie treningu. Dlatego wielu kierowców nie zwlekało i od razu wyjechało na tor.

Deszcz ostatecznie nie przeszkodził o rozegraniu testów opon. Na torze ekipy postanowiły na sprawdzenie dłuższych przejazdów, przez co w tabeli nie doszło do przetasowań. Na kilka minut przed końcem treningu w sekcji stadionowej zatrzymał się Guanyu Zhou. Sędziowie postanowili wywiesić czerwoną flagę i nie było już czasu na przywrócenie sesji.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 36°C
Temperatura powietrza: 26°C
Prędkość wiatru: 1,0 m/s
Wilgotność powietrza: 35%
Sucho

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca