F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2022
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Emilii-Romanii
GP Miami
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Francji
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2022
Klasyfikacje generalne 2022
Statystyki z sezonu 2022

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Aramco Magyar Nagydíj 202231 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,447 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:16,627 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,532 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2019
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.16Charles LeclercFerrari F1-751:18,445--26
2.4Lando NorrisMcLaren MCL361:18,6620,2170,21728
3.55Carlos SainzFerrari F1-751:18,6760,2310,01429
4.1Max VerstappenRed Bull RB181:18,7280,2830,05225
5.3Daniel RicciardoMcLaren MCL361:18,8720,4270,14426
6.14Fernando AlonsoAlpine A5221:19,0490,6040,17729
7.5Sebastian VettelAston Martin AMR221:19,2530,8080,20431
8.63George RussellMercedes-AMG F1 W131:19,3550,9100,10228
9.11Sergio PerezRed Bull RB181:19,3970,9520,04228
10.77Valtteri BottasAlfa Romeo C421:19,4110,9660,01430
11.44Lewis HamiltonMercedes-AMG F1 W131:19,5471,1020,13622
12.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C421:19,6051,1600,05826
13.31Esteban OconAlpine A5221:19,6141,1690,00927
14.18Lance StrollAston Martin AMR221:19,7021,2570,08830
15.10Pierre GaslyAlphaTauri AT03 1:19,7301,2850,02828
16.20Kevin MagnussenHaas VF-221:19,8181,3730,08829
17.47Mick Schumacher Haas VF-221:19,9851,5400,16728
18.6Nicholas LatifiWilliams FW441:20,4882,0430,50330
19.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT03 1:20,5212,0760,03331
20.23Alexander AlbonWilliams FW441:20,6152,1700,09420
107% najlepszego czasu: 1:23,936

Embed from Getty Images

Charles Leclerc ukończył drugi trening do Grand Prix Węgier z najlepszym czasem okrążenia.

Drugą sesję treningową na Hungaroringu rozpoczęli Sebastian Vettel, Lance Stroll, Kevin Magnussen oraz Valtteri Bottas, którzy czekali na końcu alei serwisowej jeszcze przed zapaleniem zielonego światła. Pierwszy czas z kolei ustanowił Magnussen, który okrążył tor w 1:21,507. Wkrótce Duńczyk został zdetronizowany przez Carlosa Sainza, podnoszącego poprzeczkę do 1:20,487.

Około dziesięć minut od rozpoczęcia sesji nowym liderem tabeli został Charles Leclerc z czasem 1:18,911. Drugi był Sainz ze stratą 0,481 sekundy, natomiast trzeci Verstappen będący 0,743 sekundy z tyłu. Warto zwrócić uwagę, iż na tym etapie prawie wszyscy wykonywali przejazdy na pośrednich zestawach. Wyjątek stanowił duet Williamsa, który korzystał z miękkich opon i najwyżej sklasyfikowany był Albon, który wykręcił ósmy rezultat.

Chwilę grozy przeżył Mick Schumacher, którego Haasa postawiło bokiem w szykanie. Niemiec zdołał jednak założyć skuteczną kontrę i kontynuował realizację programu. Dwadzieścia minut od startu sesji mniej szczęścia miał Alexander Albon, który wypadł z toru na dohamowaniu do pierwszego zakrętu. Tajlandczyk stracił kontrolę nad tyłem Williamsa, jednakże zdołał go wyhamować i uniknąć kontaktu z barierami. Po dłuższej chwili i wywieszeniu żółtych flag, kierowca wspierany przez Red Bulla wrócił do garażu na spłaszczonych oponach.

Na półmetku drugiego treningu prowadzenie objął Lando Norris, który uzyskał czas okrążenia 1:18,662 na miękkim komplecie Pirelli. Brytyjczyk w drodze po pierwszy czas zaliczył bardzo szeroki wyjazd w ostatnim zakręcie, nanosząc sporo kurzu i ziemi na tor. Po kilku minutach pierwsze miejsce odzyskał Leclerc (1:18,445), który także zdecydował się przejść na najszybsze opony.

Bardzo groźna sytuacja miała miejsce na wyjściu z czwartego wirażu, kiedy Sainz będący na szybkim okrążeniu został zablokowany przez Latifiego, jadącego powoli na optymalnej nitce Hungaroringu. Poirytowany Hiszpan określił kierowcę Williamsa „głupkiem”. Tymczasem na blokujące się koła narzekał George Russell, który cały piątek boryka się z tym problemem.

W końcówce drugiego treningu kierowcy tradycyjnie podjęli się realizacji długich przejazdów z wysokim poziomem paliwa, przygotowując się do niedzielnego wyścigu. Tym samym układ tabeli pozostał bez zmian i na czele utrzymał się Leclerc przed Norrisem (+0,217), Sainzem (+0,231), Verstappenem (+0,283) i Ricciardo (+0,427). Spore problemy ma Mercedes, którego kierowcy uplasowali się odpowiednio na ósmej (Russell) i jedenastej (Hamilton) pozycji.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 45°C
Temperatura powietrza: 33°C
Prędkość wiatru: 2,5 m/s
Wilgotność powietrza: 25%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca