|
|
|
|
|
|
Gran Premio De La Ciudad De México 2022 | 30 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:17,774 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2021 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017 |
| |
Sesja treningowa 2 [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. |
|
1. | 63 | George Russell | Mercedes-AMG F1 W13 | | 1:19,970 | - | - | 32 |
2. | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri AT03 | | 1:20,798 | 0,828 | 0,828 | 30 |
3. | 31 | Esteban Ocon | Alpine A522 | | 1:21,177 | 1,207 | 0,379 | 31 |
4. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes-AMG F1 W13 | | 1:21,509 | 1,539 | 0,332 | 32 |
5. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB18 | | 1:21,579 | 1,609 | 0,070 | 34 |
6. | 1 | Max Verstappen | Red Bull RB18 | | 1:21,588 | 1,618 | 0,009 | 34 |
7. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari F1-75 | | 1:21,618 | 1,648 | 0,030 | 13 |
8. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari F1-75 | | 1:21,693 | 1,723 | 0,075 | 34 |
9. | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo C42 | | 1:21,993 | 2,023 | 0,300 | 36 |
10. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT03 | | 1:22,104 | 2,134 | 0,111 | 36 |
11. | 14 | Fernando Alonso | Alpine A522 | | 1:22,337 | 2,367 | 0,233 | 31 |
12. | 5 | Sebastian Vettel | Aston Martin AMR22 | | 1:22,371 | 2,401 | 0,034 | 32 |
13. | 23 | Alexander Albon | Williams FW44 | | 1:22,447 | 2,477 | 0,076 | 24 |
14. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL36 | | 1:22,738 | 2,768 | 0,291 | 31 |
15. | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren MCL36 | | 1:22,763 | 2,793 | 0,025 | 27 |
16. | 18 | Lance Stroll | Aston Martin AMR22 | | 1:22,840 | 2,870 | 0,077 | 23 |
17. | 47 | Mick Schumacher | Haas VF-22 | | 1:22,879 | 2,909 | 0,039 | 31 |
18. | 20 | Kevin Magnussen | Haas VF-22 | | 1:23,316 | 3,346 | 0,437 | 21 |
19. | 6 | Nicholas Latifi | Williams FW44 | | 1:23,320 | 3,350 | 0,004 | 34 |
20. | 24 | Guanyu Zhou | Alfa Romeo C42 | | 1:23,369 | 3,399 | 0,049 | 34 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:25,568 |
|
|
Drugi trening przed Grand Prix Meksyku to kolejna sesja w tym roku przeznaczona na rozwój opon Pirelli. Zespoły zostały zobligowane do przejazdów na nieznanych mieszankach, a Pirelli dzięki temu uzyska wiele danych w kontekście przyszłego roku.
Standardowe opony mogli założyć tylko kierowcy, którzy nie pojawili się w pierwszym treningu. Korzystał z tego faktu Russell, Tsunoda i Ocon. Anglik wykręcił najlepszy czas po pierwszym przejeździe 1:21,742. Poprawił go dopiero Verstappen na drugim przejeździe.
Ostatecznie kierowcy na standardowych oponach założyli miękką mieszankę i na czoło stawki ponownie wrócił Russell z wynikiem 1:19,970. Z kierowców na testowym ogumieniu najszybszy był Lewis Hamilton. Tymczasem na godzinę przed końcem treningu z toru wypadł Charles Leclerc, mocno uszkadzając tył swojej maszyny. Spowodowało to wywieszenie czerwonej flagi i konieczność naprawy barier.
Porządkowi nie śpieszyli się zbytnio z usunięciem rozbitego samochodu i dopiero po około dwudziestu minutach sesja została wznowiona. W tym czasie na niebie pojawiły się chmury, a radary wskazywały na możliwość opadów jeszcze w czasie treningu. Dlatego wielu kierowców nie zwlekało i od razu wyjechało na tor.
Deszcz ostatecznie nie przeszkodził o rozegraniu testów opon. Na torze ekipy postanowiły na sprawdzenie dłuższych przejazdów, przez co w tabeli nie doszło do przetasowań. Na kilka minut przed końcem treningu w sekcji stadionowej zatrzymał się Guanyu Zhou. Sędziowie postanowili wywiesić czerwoną flagę i nie było już czasu na przywrócenie sesji.
Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 36°C
Temperatura powietrza: 26°C
Prędkość wiatru: 1,0 m/s
Wilgotność powietrza: 35%
Sucho
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|