F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2022
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Emilii-Romanii
GP Miami
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Francji
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2022
Klasyfikacje generalne 2022
Statystyki z sezonu 2022

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio De La Ciudad De México 202230 pa?dziernika
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:17,774 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2021
Największa średnia prędkość wyścigu:
190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.63George RussellMercedes-AMG F1 W131:18,399--22
2.44Lewis HamiltonMercedes-AMG F1 W131:18,5430,1440,14423
3.1Max VerstappenRed Bull RB181:18,8760,4770,33318
4.16Charles LeclercFerrari F1-751:19,1230,7240,24723
5.11Sergio PerezRed Bull RB181:19,2410,8420,11824
6.55Carlos SainzFerrari F1-751:19,3010,9020,06020
7.4Lando NorrisMcLaren MCL361:19,3170,9180,01622
8.77Valtteri BottasAlfa Romeo C421:19,3900,9910,07328
9.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT03 1:19,8821,4830,49224
10.23Alexander AlbonWilliams FW441:19,9171,5180,03518
11.31Esteban OconAlpine A5221:19,9601,5610,04319
12.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C421:20,0191,6200,05925
13.14Fernando AlonsoAlpine A5221:20,0371,6380,01816
14.3Daniel RicciardoMcLaren MCL361:20,1391,7400,10222
15.10Pierre GaslyAlphaTauri AT03 1:20,3301,9310,19124
16.18Lance StrollAston Martin AMR221:20,4772,0780,14720
17.47Mick Schumacher Haas VF-221:20,5982,1990,12124
18.6Nicholas LatifiWilliams FW441:20,8482,4490,25021
19.5Sebastian VettelAston Martin AMR221:20,9862,5870,13822
20.20Kevin MagnussenHaas VF-221:21,2712,8720,28525
107% najlepszego czasu: 1:23,887

Embed from Getty Images

George Russel i Lewis Hamilton okazali się najszybsi przed kwalifikacjami do Grand Prix Meksyku. Za kierowcami Mercedesa znalazł się Max Verstappen.

Ostatni trening przed sobotnimi kwalifikacjami w stolicy Meksyku rozpoczął się pod słonecznym niebem i przy pełnych trybunach. Pierwszym kierowcą na torze był Valtteri Bottas. Fin zdobył tu pole position w zeszłorocznych kwalifikacjach, jako kierowca Mercedesa. Jego zespołowy partner, Zhou Guanyu został tymczasem poinformowany o problemach z bolidem. Chińczyk pozostawał w alei serwisowej.

Kierowcy nie spieszyli się z wyjazdem na tor. Po niespełna dziesięciu minutach do pracy zabrali się kierowcy Ferrari. Leclerc wskoczył na pierwszą pozycję przed Hamiltona. Powtórki pokazały, że Monakijczyk miał ponownie problemy z utrzymaniem kontroli nad swoim bolidem w krętym, drugim sektorze. Chwilę później na pierwszą lokatę wskoczył Sainz. Uwaga fanów skupiona była jednak na Sergio Perezie. Meksykanin rozdzielił kierowców Ferrari i awansował na drugie miejsce.

Po piętnastu minutach nad torem zawisły żółte flagi, gdy Mick Schumacher obrócił swojego Haasa w jedenastym zakręcie. Niemiec zatrzymał się jednak daleko od barier i wrócił na tor. W międzyczasie na czoło klasyfikacji wskoczył George Russell. W dalszym ciągu swojego czasu nie ustanowił Verstappen. Holender w końcu jednak wyjechał na tor i z marszu wskoczył na prowadzenie. Kierowcy Red Bulla wykorzystali trening do przećwiczenia jazdy w cieniu aerodynamicznym, przed potencjalnym użyciem tej strategii w kwalifikacjach.

Lance Stroll, Alexander Albon i obaj kierowcy Haasa mieli problemy z utrzymaniem się na torze. Wielu kierowców, w tym Max Verstappen, narzekali na przyczepność toru. Mimo tego Holender dwukrotnie poprawił swój czas na czele klasyfikacji. Na dwadzieścia minut przed końcem na prowadzenie awansował duet Mercedesa — Russell był szybszy od Hamiltona. W międzyczasie na tor wyjechał Zhou, którego mechanicy zdołali naprawić problem techniczny w bolidzie.

Obie Srebrne Strzały utrzymały się na prowadzeniu do końca sesji. Russell okazał się najszybszy przed Hamiltonem i Verstappenem. Za nimi znaleźli się Leclerc, Perez i Sainz — pierwszą szóstkę rozdzielało dziewięć dziesiątych sekundy. Najszybszy spoza trzech najszybszych zespołów był Lando Norris. Szybkie tempo Mercedesów oznaczają jedno — przed nami z pewnością emocjonujące kwalifikacje.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 45°C
Temperatura powietrza: 23°C
Prędkość wiatru: 1,2 m/s
Wilgotność powietrza: 48%
Sucho

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca