|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
87 lat temu J. P. Beltoise
80 lat temu J. Dolhem
66 lat temu J. Dumfries
87 lat temu G. Hutchison
81 lat temu T. Jones
30 lat temu D. Kwiat
41 lat temu J. M. Lopez
103 lata temu F. Picard
|
|
Zmarli:
15 lat temu D. Kladis
29 lat temu W. Krakau
|
| |
|
Alex Caffi | Ostatni reprezentowany zespół: Footwork | | |
| |
Narodowość: | | Włochy |
|
Data urodzenia: | 18 marca 1964 (60 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Rovato, Brescia |
Pierwsze zgłoszenie: | GP Włoch - 7 wrze?nia 1986 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Australii - 3 listopada 1991 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1986 | |
| Monza | 22 | Osella FA1F | | 27 | NS | niesklasyfikowany | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 21 | Osella FA1I | | 21 | NS | wycofał się/kondycja kierowcy | | Imola | 21 | Osella FA1I | | 20 | 12 | brak paliwa | | Spa-Francorchamps | 21 | Osella FA1I | | 26 | NS | wyciek paliwa | | Monte Carlo | 21 | Osella FA1I | | 16 | NS | elektryka | | Detroit | 21 | Osella FA1I | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Paul Ricard | 21 | Osella FA1I | | 20 | NS | silnik | | Silverstone | 21 | Osella FA1I | | 20 | NS | silnik | | Hockenheim | 21 | Osella FA1I | | 26 | NS | silnik | | Hungaroring | 21 | Osella FA1I | | 21 | NS | system paliwowy | | Red Bull Ring | 21 | Osella FA1I | | 21 | NW | elektryka | | Monza | 21 | Osella FA1I | | 21 | NS | zawieszenie | | Estoril | 21 | Osella FA1I | | 25 | NS | turbo | | Jerez | 21 | Osella FA1I | | NZ | - | | | Mexico City | 21 | Osella FA1I | | 26 | NS | silnik | | Suzuka | 21 | Osella FA1I | | 23 | NS | brak paliwa | | Adelaide | 21 | Osella FA1I | | NZ | - | | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 36 | Dallara 3087 | | NP | - | | | Imola | 36 | Dallara BMS188 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 36 | Dallara BMS188 | | 17 | NS | kolizja z Capellim | | Mexico City | 36 | Dallara BMS188 | | 23 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 36 | Dallara BMS188 | | NP | - | | | Detroit | 36 | Dallara BMS188 | | 21 | 8 | | | Paul Ricard | 36 | Dallara BMS188 | | 14 | 12 | | | Silverstone | 36 | Dallara BMS188 | | 21 | 11 | | | Hockenheim | 36 | Dallara BMS188 | | 19 | 15 | | | Hungaroring | 36 | Dallara BMS188 | | 10 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 36 | Dallara BMS188 | | 15 | 8 | | | Monza | 36 | Dallara BMS188 | | 21 | NS | silnik | | Estoril | 36 | Dallara BMS188 | | 17 | 7 | | | Jerez | 36 | Dallara BMS188 | | 18 | 10 | | | Suzuka | 36 | Dallara BMS188 | | 21 | NS | poślizg | | Adelaide | 36 | Dallara BMS188 | | 11 | NS | sprzęgło | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 21 | Dallara BMS189 | | NP | - | | | Imola | 21 | Dallara BMS189 | | 9 | 7 | | | Monte Carlo | 21 | Dallara BMS189 | | 9 | 4 | | | Mexico City | 21 | Dallara BMS189 | | 19 | 13 | | | Phoenix | 21 | Dallara BMS189 | | 6 | NS | kolizja z de Cesarisem | | Gilles Villeneuve | 21 | Dallara BMS189 | | 8 | 6 | | | Paul Ricard | 21 | Dallara BMS189 | | 26 | NS | wypadek/sprzęgło | | Silverstone | 21 | Dallara BMS189 | | NP | - | | | Hockenheim | 21 | Dallara BMS189 | | 20 | NS | silnik | | Hungaroring | 21 | Dallara BMS189 | | 3 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 21 | Dallara BMS189 | | 12 | NS | poślizg | | Monza | 21 | Dallara BMS189 | | 20 | 11 | silnik | | Estoril | 21 | Dallara BMS189 | | 7 | NS | kolizja z Piquetem | | Jerez | 21 | Dallara BMS189 | | 23 | NS | silnik | | Suzuka | 21 | Dallara BMS189 | | 15 | 9 | | | Adelaide | 21 | Dallara BMS189 | | 10 | NS | poślizg | |
Sezon 1990 | |
| Interlagos | 10 | Arrows A11B | | 25 | NS | sprzęgło | | Imola | 10 | Arrows A11B | | NZ | - | | | Monte Carlo | 10 | Arrows A11B | | 22 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 10 | Arrows A11B | | 26 | 8 | | | Mexico City | 10 | Arrows A11B | | NZ | - | | | Paul Ricard | 10 | Arrows A11B | | 22 | NS | zawieszenie | | Silverstone | 10 | Arrows A11B | | 17 | 7 | | | Hockenheim | 10 | Arrows A11B | | 18 | 9 | | | Hungaroring | 10 | Arrows A11B | | 26 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 10 | Arrows A11B | | 19 | 10 | | | Monza | 10 | Arrows A11B | | 21 | 9 | | | Estoril | 10 | Arrows A11B | | 17 | 13 | kolizja z Suzukim | | Suzuka | 10 | Arrows A11B | | 23 | 9 | | | Adelaide | 10 | Arrows A11B | | NZ | - | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 10 | Footwork A11C | | NZ | - | | | Interlagos | 10 | Footwork A11C | | NZ | - | | | Imola | 10 | Footwork FA12 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 10 | Footwork FA12 | | NZ | - | | | Hockenheim | 10 | Footwork FA12C | | NP | - | | | Hungaroring | 10 | Footwork FA12C | | NP | - | | | Spa-Francorchamps | 10 | Footwork FA12C | | NZ | - | | | Monza | 10 | Footwork FA12C | | NP | - | | | Estoril | 10 | Footwork FA12C | | NP | - | | | Catalunya | 10 | Footwork FA12C | | NP | - | | | Suzuka | 10 | Footwork FA12C | | 26 | 10 | | | Adelaide | 10 | Footwork FA12C | | 23 | 15 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|