|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
91 lat temu B. Bondurant
81 lat temu H. Marko
122 lata temu R. Schoeller
|
| |
|
Aguri Suzuki | Ostatni reprezentowany zespół: Ligier | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1988 | |
| Suzuka | 29 | Lola LC88 | | 20 | 16 | | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Imola | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Monte Carlo | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Mexico City | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Phoenix | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Gilles Villeneuve | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Paul Ricard | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Silverstone | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Hockenheim | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Hungaroring | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Spa-Francorchamps | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Monza | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Estoril | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Jerez | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Suzuka | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | | Adelaide | 35 | Zakspeed 891 | | NP | - | | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 30 | Lola LC89B | | 18 | NS | hamulce | | Interlagos | 30 | Lola LC89B | | 18 | NS | zawieszenie | | Imola | 30 | Lola 90 | | 15 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 30 | Lola 90 | | 15 | NS | układ kierowniczy | | Gilles Villeneuve | 30 | Lola 90 | | 18 | 12 | | | Mexico City | 30 | Lola 90 | | 19 | NS | kolizja z Nakajimą | | Paul Ricard | 30 | Lola 90 | | 14 | 7 | | | Silverstone | 30 | Lola 90 | | 9 | 6 | | | Hockenheim | 30 | Lola 90 | | 11 | NS | sprzęgło | | Hungaroring | 30 | Lola 90 | | 19 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 30 | Lola 90 | | 11 | NS | wypadek | | Monza | 30 | Lola 90 | | 18 | NS | elektryka | | Estoril | 30 | Lola 90 | | 11 | 14 | kolizja z Caffim | | Jerez | 30 | Lola 90 | | 15 | 6 | | | Suzuka | 30 | Lola 90 | | 9 | 3 | | | Adelaide | 30 | Lola 90 | | 24 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 30 | Lola 91 | | 21 | 6 | | | Interlagos | 30 | Lola 91 | | 17 | NS | pompa paliwowa przed startem | | Imola | 30 | Lola 91 | | 20 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 30 | Lola 91 | | 19 | NS | hamulce/wypadek | | Gilles Villeneuve | 30 | Lola 91 | | 22 | NS | wyciek paliwa/pożar | | Mexico City | 30 | Lola 91 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 30 | Lola 91 | | 22 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 30 | Lola 91 | | 22 | NS | kolizja z Alesim | | Hockenheim | 30 | Lola 91 | | 22 | NS | silnik | | Hungaroring | 30 | Lola 91 | | 22 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 30 | Lola 91 | | NZ | - | | | Monza | 30 | Lola 91 | | NZ | - | | | Estoril | 30 | Lola 91 | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 30 | Lola 91 | | NZ | - | | | Suzuka | 30 | Lola 91 | | 25 | NS | silnik | | Adelaide | 30 | Lola 91 | | NZ | - | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 10 | Footwork FA13 | | 16 | 8 | | | Mexico City | 10 | Footwork FA13 | | NZ | - | | | Interlagos | 10 | Footwork FA13 | | 22 | NS | silnik | | Catalunya | 10 | Footwork FA13 | | 19 | 7 | | | Imola | 10 | Footwork FA13 | | 11 | 10 | | | Monte Carlo | 10 | Footwork FA13 | | 19 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 10 | Footwork FA13 | | NZ | - | | | Magny-Cours | 10 | Footwork FA13 | | 15 | NS | wypadek | | Silverstone | 10 | Footwork FA13 | | 17 | 12 | | | Hockenheim | 10 | Footwork FA13 | | 15 | NS | poślizg | | Hungaroring | 10 | Footwork FA13 | | 14 | NS | kolizja z Gachotem | | Spa-Francorchamps | 10 | Footwork FA13 | | 25 | 9 | | | Monza | 10 | Footwork FA13 | | 19 | NS | zawieszenie | | Estoril | 10 | Footwork FA13 | | 17 | 10 | | | Suzuka | 10 | Footwork FA13 | | 16 | 8 | | | Adelaide | 10 | Footwork FA13 | | 18 | 8 | | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 10 | Footwork FA13B | | 20 | NS | kolizja z Barbazzą/zawieszenie | | Interlagos | 10 | Footwork FA13B | | 19 | NS | poślizg | | Donington Park | 10 | Footwork FA14 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 10 | Footwork FA14 | | 21 | 9 | | | Catalunya | 10 | Footwork FA14 | | 19 | 10 | | | Monte Carlo | 10 | Footwork FA14 | | 18 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 10 | Footwork FA14 | | 16 | 13 | | | Magny-Cours | 10 | Footwork FA14 | | 13 | 12 | | | Silverstone | 10 | Footwork FA14 | | 10 | NS | poślizg | | Hockenheim | 10 | Footwork FA14 | | 8 | NS | kolizja | | Hungaroring | 10 | Footwork FA14 | | 10 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 10 | Footwork FA14 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 10 | Footwork FA14 | | 8 | NS | kolizja z Warwickiem | | Estoril | 10 | Footwork FA14 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 10 | Footwork FA14 | | 9 | NS | poślizg | | Adelaide | 10 | Footwork FA14 | | 10 | 7 | | |
Sezon 1994 | |
| Aida | 15 | Jordan 194 | | 20 | NS | układ kierowniczy/wypadek | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 25 | Ligier JS41 | | 15 | 8 | | | Buenos Aires | 25 | Ligier JS41 | | 19 | NS | kolizja z Salo | | Imola | 25 | Ligier JS41 | | 16 | 11 | | | Hockenheim | 25 | Ligier JS41 | | 18 | 6 | | | Aida | 25 | Ligier JS41 | | 13 | NS | poślizg | | Suzuka | 25 | Ligier JS41 | | NS | NW | wypadek/kontuzja |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|