|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
96 lat temu W. von Trips
78 lat temu J. Watson
|
|
Zmarli:
3 lata temu L. Marr
10 lat temu A. Pease
10 lat temu T. Settember
|
| |
|
Christijan Albers | Ostatni reprezentowany zespół: Spyker | | |
| |
Narodowość: | | Holandia |
|
Data urodzenia: | 16 kwietnia 1979 (45 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Eindhoven |
Miejsce zamieszkania: | Laren (Holandia) |
Oficjalna strona www: | |
|
Stan cywilny: | Kawaler |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | 176 cm |
Waga: | 68 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 1997 Holenderska i Belgijska Formuła Ford 1800 1999 Niemiecka Formuła 3 |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | Minardi (2001-2002, 2004) |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Australii - 6 marca 2005 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Wielkiej Brytanii - 8 lipca 2007 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | Sezon | P. | Starty | Punkty | Zwyc. | Podium | Pktwł. | P. pos. | Naj. okr. | Nie skl. | Zespoły |
|
2007 | 25 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Spyker |
2006 | 22 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | MF1 Racing, Spyker |
2005 | 19 | 19 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 | Minardi |
|
Razem: | 46 (46) | 4 | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 1 (2.2%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 18 (39.1%) | 3 zespoły |
---|
| |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 21 | Minardi PS04B | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Sepang | 21 | Minardi PS04B | | 19 | 13 | | | Sakhir | 21 | Minardi PS04B | | 18 | 13 | | | Imola | 21 | Minardi PS05 | | 20 | NS | hydraulika | | Catalunya | 21 | Minardi PS05 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 21 | Minardi PS05 | | 14 | 14 | | | Nürburgring | 21 | Minardi PS05 | | 20 | 17 | | | Gilles Villeneuve | 21 | Minardi PS05 | | 15 | 11 | | | Indianapolis | 21 | Minardi PS05 | | 18 | 5 | | | Magny-Cours | 21 | Minardi PS05 | | 20 | NS | opona/wypadek | | Silverstone | 21 | Minardi PS05 | | 18 | 18 | | | Hockenheim | 21 | Minardi PS05 | | 16 | 13 | | | Hungaroring | 21 | Minardi PS05 | | 17 | NS | | | Istanbul | 21 | Minardi PS05 | | 15 | NS | wycofał się | | Monza | 21 | Minardi PS05 | | 20 | 19 | kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag | | Spa-Francorchamps | 21 | Minardi PS05 | | 18 | 12 | wystartował z boksów | | Interlagos | 21 | Minardi PS05 | | 16 | 14 | | | Suzuka | 21 | Minardi PS05 | | 13 | 16 | | | Shanghai | 21 | Minardi PS05 | | 18 | 16 | mocowanie koła; wystartował z boksów | |
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 19 | Midland M16 | | 18 | NS | półoś napędowa | | Sepang | 19 | Midland M16 | | 15 | 12 | | | Albert Park | 19 | Midland M16 | | 17 | 11 | | | Imola | 19 | Midland M16 | | 20 | NS | kolizja z Ide | | Nürburgring | 19 | Midland M16 | | 16 | 13 | | | Catalunya | 19 | Midland M16 | | 18 | NS | przednie skrzydło | | Monte Carlo | 19 | Midland M16 | | 16 | 12 | kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z Monteiro | | Silverstone | 19 | Midland M16 | | 18 | 15 | | | Gilles Villeneuve | 19 | Midland M16 | | 19 | NS | kolizja z Monteiro | | Indianapolis | 19 | Midland M16 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Magny-Cours | 19 | Midland M16 | | 15 | 15 | | | Hockenheim | 19 | Midland M16 | | 21 | ZD | zbyt elastyczne tylne skrzydło | | Hungaroring | 19 | Midland M16 | | 22 | 10 | | | Istanbul | 19 | Midland M16 | | 22 | NS | wypadek | | Monza | 19 | Midland M16 | | 18 | 17 | | | Shanghai | 19 | Midland M16 | | 22 | 15 | 25 sekund kary za ignorowanie niebieskich flag | | Suzuka | 19 | Midland M16 | | 16 | NS | usterka mechaniczna | | Interlagos | 19 | Midland M16 | | 17 | 14 | | |
Sezon 2007 | |
| Albert Park | 21 | Spyker F8-VII | | 21 | NS | wypadek; wystartował z boksów | | Sepang | 21 | Spyker F8-VII | | 20 | NS | skrzynia biegów/pożar w boksach | | Sakhir | 21 | Spyker F8-VII | | 22 | 14 | | | Catalunya | 21 | Spyker F8-VII | | 21 | 14 | kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag | | Monte Carlo | 21 | Spyker F8-VII | | 22 | 19 | półoś napędowa | | Gilles Villeneuve | 21 | Spyker F8-VII | | 21 | NS | uszkodzenia z wypadku; wystartował z boksów | | Indianapolis | 21 | Spyker F8-VII | | 22 | 15 | | | Magny-Cours | 21 | Spyker F8-VII | | 20 | NS | wyjechał z boksów z doczepionym wężem do tankowania | | Silverstone | 21 | Spyker F8-VII | | 22 | 15 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|