|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
103 lata temu G. Crossley
98 lat temu R. Schroeder
24 lata temu Y. Tsunoda
|
|
Zmarli:
33 lata temu F. Riess
|
| |
|
| |
Narodowość: | | Japonia |
|
Data urodzenia: | 28 stycznia 1977 (47 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Tokio |
Miejsce zamieszkania: | Carmel, Indiana (Stany Zjednoczone) |
Oficjalna strona www: | |
|
Stan cywilny: | Żonaty z Chiharu |
Imiona dzieci: | Rintaro |
Wzrost: | 164 cm |
Waga: | 59 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 2001 Brytyjska Formuła 3 2017 Indianapolis 500 (zwycięzca) |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | B.A.R (2001, 2003) |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Australii - 3 marca 2002 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Hiszpanii - 27 kwietnia 2008 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 10 | Jordan EJ12 | | 22 | NS | elektryka | | Sepang | 10 | Jordan EJ12 | | 15 | 9 | | | Interlagos | 10 | Jordan EJ12 | | 19 | 9 | | | Imola | 10 | Jordan EJ12 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 10 | Jordan EJ12 | | 18 | NS | poślizg | | Red Bull Ring | 10 | Jordan EJ12 | | 18 | NS | kolizja z Heidfeldem | | Monte Carlo | 10 | Jordan EJ12 | | 16 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 10 | Jordan EJ12 | | 15 | 10 | | | Nürburgring | 10 | Jordan EJ12 | | 14 | 16 | | | Silverstone | 10 | Jordan EJ12 | | 14 | NS | silnik | | Magny-Cours | 10 | Jordan EJ12 | | 14 | NS | poślizg | | Hockenheim | 10 | Jordan EJ12 | | 12 | 8 | | | Hungaroring | 10 | Jordan EJ12 | | 14 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 10 | Jordan EJ12 | | 16 | 11 | | | Monza | 10 | Jordan EJ12 | | 18 | 12 | | | Indianapolis | 10 | Jordan EJ12 | | 15 | 11 | | | Suzuka | 10 | Jordan EJ12 | | 7 | 5 | | |
Sezon 2003 | |
| Suzuka | 16 | BAR 005 | | 13 | 6 | | |
Sezon 2004 | |
| Albert Park | 10 | BAR 006 | | 7 | 9 | | | Sepang | 10 | BAR 006 | | 20 | 15 | silnik | | Sakhir | 10 | BAR 006 | | 5 | 5 | | | Imola | 10 | BAR 006 | | 7 | 16 | silnik | | Catalunya | 10 | BAR 006 | | 3 | 5 | | | Monte Carlo | 10 | BAR 006 | | 7 | NS | silnik | | Nürburgring | 10 | BAR 006 | | 2 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 10 | BAR 006 | | 20 | NS | silnik | | Indianapolis | 10 | BAR 006 | | 3 | 3 | | | Magny-Cours | 10 | BAR 006 | | 7 | NS | silnik | | Silverstone | 10 | BAR 006 | | 8 | 11 | | | Hockenheim | 10 | BAR 006 | | 8 | 8 | | | Hungaroring | 10 | BAR 006 | | 3 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 10 | BAR 006 | | 15 | NS | kolizja z Webberem | | Monza | 10 | BAR 006 | | 5 | 4 | | | Shanghai | 10 | BAR 006 | | 18 | 6 | | | Suzuka | 10 | BAR 006 | | 4 | 4 | | | Interlagos | 10 | BAR 006 | | 6 | 6 | | |
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 4 | BAR 007 | | 20 | 14 | wycofał się | | Sepang | 4 | BAR 007 | | - | NW | choroba kierowcy/zastąpiony przez Davidsona | | Sakhir | 4 | BAR 007 | | 13 | NS | hamulce | | Imola | 4 | BAR 007 | | 6 | ZD | użycie paliwa jako balastu/P5; za naruszenie regulaminu technicznego zespół został wykluczony z dwóch następnych wyścigów | | Nürburgring | 4 | BAR 007 | | 16 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 4 | BAR 007 | | 6 | NS | hamulce | | Indianapolis | 4 | BAR 007 | | 8 | NW | opony | | Magny-Cours | 4 | BAR 007 | | 4 | 11 | | | Silverstone | 4 | BAR 007 | | 7 | 16 | | | Hockenheim | 4 | BAR 007 | | 8 | 12 | | | Hungaroring | 4 | BAR 007 | | 10 | 8 | | | Istanbul | 4 | BAR 007 | | 20 | 9 | | | Monza | 4 | BAR 007 | | 4 | 16 | | | Spa-Francorchamps | 4 | BAR 007 | | 10 | NS | kolizja z M. Schumacherem | | Interlagos | 4 | BAR 007 | | 19 | 10 | | | Suzuka | 4 | BAR 007 | | 5 | ZD | spowodowanie kolizji z Trullim | | Shanghai | 4 | BAR 007 | | 17 | NS | skrzynia biegów; kara przejazdu przez boksy za falstart | |
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 22 | Super Aguri SA05 | | 20 | 18 | | | Sepang | 22 | Super Aguri SA05 | | 17 | 14 | | | Albert Park | 22 | Super Aguri SA05 | | 21 | 12 | | | Imola | 22 | Super Aguri SA05 | | 21 | NS | wypadek | | Nürburgring | 22 | Super Aguri SA05 | | 20 | NS | hydraulika | | Catalunya | 22 | Super Aguri SA05 | | 19 | 17 | | | Monte Carlo | 22 | Super Aguri SA05 | | 19 | NS | elektryka | | Silverstone | 22 | Super Aguri SA05 | | 21 | 17 | | | Gilles Villeneuve | 22 | Super Aguri SA05 | | 20 | 15 | wypadek | | Indianapolis | 22 | Super Aguri SA05 | | 18 | NS | kolizja z Monteiro | | Magny-Cours | 22 | Super Aguri SA05 | | 21 | NS | sprzęgło | | Hockenheim | 22 | Super Aguri SA06 | | 17 | NS | wyciek oleju | | Hungaroring | 22 | Super Aguri SA06 | | 19 | 13 | | | Istanbul | 22 | Super Aguri SA06 | | 21 | NS | niesklasyfikowany | | Monza | 22 | Super Aguri SA06 | | 21 | 16 | wystartował z boksów | | Shanghai | 22 | Super Aguri SA06 | | 21 | ZD | ignorowanie niebieskich flag/P14 | | Suzuka | 22 | Super Aguri SA06 | | 20 | 15 | | | Interlagos | 22 | Super Aguri SA06 | | 19 | 10 | | |
Sezon 2007 | |
| Albert Park | 22 | Super Aguri SA07 | | 10 | 12 | | | Sepang | 22 | Super Aguri SA07 | | 14 | 13 | | | Sakhir | 22 | Super Aguri SA07 | | 17 | NS | silnik | | Catalunya | 22 | Super Aguri SA07 | | 13 | 8 | | | Monte Carlo | 22 | Super Aguri SA07 | | 21 | 17 | | | Gilles Villeneuve | 22 | Super Aguri SA07 | | 11 | 6 | | | Indianapolis | 22 | Super Aguri SA07 | | 18 | NS | poślizg; obniżenie pozycji startowej o 10 miejsc w następnym GP za wyprzedzanie przy żółtej fladze | | Magny-Cours | 22 | Super Aguri SA07 | | 22 | 16 | | | Silverstone | 22 | Super Aguri SA07 | | 21 | 14 | wystartował z boksów | | Nürburgring | 22 | Super Aguri SA07 | | 16 | NS | hydraulika | | Hungaroring | 22 | Super Aguri SA07 | | 19 | 15 | | | Istanbul | 22 | Super Aguri SA07 | | 17 | 18 | | | Monza | 22 | Super Aguri SA07 | | 17 | 16 | | | Spa-Francorchamps | 22 | Super Aguri SA07 | | 18 | 15 | | | Fuji | 22 | Super Aguri SA07 | | 21 | 15 | kolizja | | Shanghai | 22 | Super Aguri SA07 | | 20 | 14 | | | Interlagos | 22 | Super Aguri SA07 | | 18 | 12 | | |
Sezon 2008 | |
| Albert Park | 18 | Super Aguri SA08A | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Sepang | 18 | Super Aguri SA08A | | 19 | 16 | | | Sakhir | 18 | Super Aguri SA08A | | 22 | 17 | | | Catalunya | 18 | Super Aguri SA08A | | 22 | 13 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|