2015 Ekipa Manor zostaje w ostatniej chwili uratowana przez Stephena Fitzpatricka i przystępuje do sezonu 2015. Jako pierwszy w roli kierowcy wyścigowego zostaje potwierdzony Stevens. Mimo to początek mistrzostw jest dla niego bardzo skomplikowany. Ekipa rezygnuje z udziału w Grand Prix Australii przez problemy z oprogramowaniem jednostek Ferrari, natomiast w Malezji nie przystępuje do wyścigu przez awarię układu paliwowego. Od rundy w Chinach wszystko dla niego przebiega pomyślnie, jednakże przez niekonkurencyjny bolid ściga się na samym końcu stawki. Ponadto przegrywa zespołowe pojedynki z Merhim i Rossim, zostając sklasyfikowanym na odległym dwudziestym pierwszym miejscu.
2014 Zostaje na trzeci sezon z rzędu w Formule Renault 3.5 i kończy go na szóstym miejscu. Wygrywa na otwarcie sezonu na torze Monza, po czym powtarza ten wynik w finale zmagań na obiekcie Jerez. Pod koniec roku opuszcza Caterhama na rzecz Marussi, aczkolwiek zespół upada i otrzymuje możliwość powrotu do malezyjskiej ekipy, startując w Grand Prix Abu Zabi. Do zmagań przystępuje z ostatniego miejsca, natomiast wyścig, w którym błysnął ostrą walką z Fernando Alonso, kończy jako siedemnasty.
2013 Bezapelacyjnie jest to jego najlepszy sezon w juniorskich seriach. W FR3.5 plasuje się na czwartym miejscu, zdobywając wcześniej pięć miejsc na podium i 148 punktów. Poza tym zostaje włączony w szeregi juniorskiego programu zespołu Formuły 1 - Caterham. Dzięki temu otrzymuje możliwość poprowadzenia bolidu podczas testów młodych kierowców na torze Silverstone.
2012 Po raz pierwszy w karierze decyduje się wykonać poważny krok do przodu, angażując się w Formułę Renault 3.5. Dołącza do ekipy Carlin i swój debiutancki sezon kończy jako dwunasty zawodnik mistrzostw. Zdobywa łącznie 59 punktów, a jego najlepszym wynikiem jest trzecie miejsce podczas drugiego wyścigu na Węgrzech.
2011 Przechodzi na stałe do Formuły Renault 2.0 Eurocup i zajmuje dokładnie tą samą pozycję co rok wcześniej w Wielkiej Brytanii - czwartą. Trzykrotnie uzyskuje najlepszy czas w kwalifikacjach, wygrywa wyścig, a na podium stoi łącznie cztery razy.
2010 Zostaje na drugi sezon z rzędu w brytyjskiej FR2.0. Tym razem udaje mu się wygrać dwa wyścigi, stanąć na podium łącznie siedem razy, natomiast raz ustawić swój bolid na pierwszym polu startowym. Dzięki temu zostaje sklasyfikowany w tabeli tuż za podium, na czwartym miejscu. Tak jak rok wcześniej decyduje się na pojedyncze starty w europejskiej edycji Formuły Renault.
2009 Decyduje się na pełen sezon startów w brytyjskiej Formule Renault 2.0. Tylko raz udaje mu się zameldować na podium, natomiast zmagania kończy jako siódmy zawodnik mistrzostw. Zalicza też cztery starty w Eurocupie, aczkolwiek i tam obywa się bez większych sukcesów.
2008 Przesiada się z gokarta do jednomiejscowego bolidu, aczkolwiek w międzyczasie podpisuje długoterminową umowę z zespołem F1 Hondy, na mocy której zostaje jej juniorem. Jego pierwszą serią jest zimowa portugalska Formuła Renault 2.0, gdzie zdobywa zaledwie jedno miejsce na podium i plasuje się w końcowej klasyfikacji na ósmej lokacie. Dołącza również do stawki zimowej edycji serii w Wielkiej Brytanii, gdzie też zajmuje ósme miejsce, lecz tym razem bez żadnego miejsca na podium.
2003-2007 Rozpoczyna starty w kartingu w wieku dwunastu lat. Startuje głównie na terenie Wielkiej Brytanii, aczkolwiek zdarza mu się brać udział w mistrzostwach również poza granicami kraju. Jego największym sukcesem za kierownicą karta jest pierwsze miejsce w mistrzostwach Azji i Pacyfiku, które wywalczył w 2007 roku.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2015
Albert Park
28
Marussia MR03B
NZ
-
Sepang
28
Marussia MR03B
NS
NW
układ paliwowy
Shanghai
28
Marussia MR03B
19
15
Sakhir
28
Marussia MR03B
18
16
Catalunya
28
Marussia MR03B
19
17
Monte Carlo
28
Marussia MR03B
18
17
Gilles Villeneuve
28
Marussia MR03B
17
17
Red Bull Ring
28
Marussia MR03B
17
NS
wyciek oleju
Silverstone
28
Marussia MR03B
19
13
Hungaroring
28
Marussia MR03B
20
16
wibracje
Spa-Francorchamps
28
Marussia MR03B
15
16
Monza
28
Marussia MR03B
13
15
Marina Bay
28
Marussia MR03B
19
15
Suzuka
28
Marussia MR03B
18
19
Soczi
28
Marussia MR03B
17
14
Austin
28
Marussia MR03B
19
NS
uszkodzenia z kolizji
Mexico City
28
Marussia MR03B
17
16
Interlagos
28
Marussia MR03B
18
17
Yas Marina
28
Marussia MR03B
19
18
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu