Strefa toru oddzielona murem od prostej start/meta, gdzie samochody zjeżdżają w trakcie wyścigu po nowe opony, paliwo, w celu naprawy niewielkich uszkodzeń (np. wymiany przedniego skrzydła) lub wycofania się z rywalizacji, jeśli szybka naprawa uszkodzeń/usterki nie jest możliwa.
W trakcie treningów w boksach zespoły dokonują zmiany ustawień samochodów. Każdy kierowca ma własne miejsce w garażu, ale na cały zespół przypada tylko jedno miejsce serwisowe przed garażami, tak więc w trakcie wyścigu na raz może być obsługiwany tylko jeden z kierowców.
W boksach obowiązuje limit prędkości (zwykle 60 km/h podczas treningów i kwalifikacji lub 80 km/h w trakcie wyścigu). Za przekroczenie limitu w trakcie wyścigu przyznawana jest kara przejazdu przez boksy lub w ekstremalnych przypadkach postoju w boksach, natomiast podczas treningów lub kwalifikacji jest to kara pieniężna (200 euro za każdy km/h ponad limit).
Dodatkowe informacje związane z tym hasłem można znaleźć
tutaj.