|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
87 lat temu J. P. Beltoise
80 lat temu J. Dolhem
66 lat temu J. Dumfries
87 lat temu G. Hutchison
81 lat temu T. Jones
30 lat temu D. Kwiat
41 lat temu J. M. Lopez
103 lata temu F. Picard
|
|
Zmarli:
15 lat temu D. Kladis
29 lat temu W. Krakau
|
| |
|
Gianni Morbidelli | Ostatni reprezentowany zespół: Sauber | | |
| |
Narodowość: | | Włochy |
|
Data urodzenia: | 13 stycznia 1968 (56 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Pesaro |
Miejsce zamieszkania: | Rzym (Włochy) |
Oficjalna strona www: | |
|
Stan cywilny: | Kawaler |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | 167 cm |
Waga: | 59 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 1989 Włoska Formuła 3 2009 Speedcar Series 2013 Superstars Series |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | Ferrari (1989, 1991, 1997), Jordan (1996) |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Stanów Zjednoczonych - 11 marca 1990 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Japonii - 12 pa?dziernika 1997 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 21 | Dallara BMS190 | | NZ | - | | | Interlagos | 21 | Dallara BMS190 | | 16 | 14 | | | Suzuka | 24 | Minardi M190 | | 19 | NS | poślizg | | Adelaide | 24 | Minardi M190 | | 20 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 24 | Minardi M191 | | 26 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 24 | Minardi M191 | | 21 | 8 | | | Imola | 24 | Minardi M191 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 24 | Minardi M191 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 24 | Minardi M191 | | 15 | NS | poślizg | | Mexico City | 24 | Minardi M191 | | 23 | 7 | | | Magny-Cours | 24 | Minardi M191 | | 10 | NS | wypadek | | Silverstone | 24 | Minardi M191 | | 20 | 11 | | | Hockenheim | 24 | Minardi M191 | | 19 | NS | dyferencjał | | Hungaroring | 24 | Minardi M191 | | 23 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 24 | Minardi M191 | | 19 | NS | sprzęgło | | Monza | 24 | Minardi M191 | | 17 | 9 | | | Estoril | 24 | Minardi M191 | | 13 | 9 | | | Catalunya | 24 | Minardi M191 | | 16 | 14 | wypadek | | Suzuka | 24 | Minardi M191 | | 8 | NS | łożysko koła | | Adelaide | 27 | Ferrari F1-91B | | 8 | 6 | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 24 | Minardi M191B | | 19 | NS | silnik | | Mexico City | 24 | Minardi M191B | | 21 | NS | poślizg | | Interlagos | 24 | Minardi M191B | | 23 | 7 | | | Catalunya | 24 | Minardi M191B | | 25 | NS | prowadzenie bolidu | | Imola | 24 | Minardi M192 | | 21 | NS | silnik | | Monte Carlo | 24 | Minardi M192 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 24 | Minardi M192 | | 13 | 11 | | | Magny-Cours | 24 | Minardi M192 | | 16 | 8 | | | Silverstone | 24 | Minardi M192 | | 25 | 17 | silnik | | Hockenheim | 24 | Minardi M192 | | 26 | 12 | | | Hungaroring | 24 | Minardi M192 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 24 | Minardi M192 | | 23 | 16 | | | Monza | 24 | Minardi M192 | | 12 | NS | silnik | | Estoril | 24 | Minardi M192 | | 18 | 14 | | | Suzuka | 24 | Minardi M192 | | 14 | 14 | | | Adelaide | 24 | Minardi M192 | | 16 | 10 | | |
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 10 | Footwork FA15 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Aida | 10 | Footwork FA15 | | 13 | NS | silnik | | Imola | 10 | Footwork FA15 | | 11 | NS | silnik | | Monte Carlo | 10 | Footwork FA15 | | 7 | NS | kolizja z Martinim | | Catalunya | 10 | Footwork FA15 | | 15 | NS | problemy z tankowaniem paliwa | | Gilles Villeneuve | 10 | Footwork FA15 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 10 | Footwork FA15 | | 22 | NS | kolizja z Panisem | | Silverstone | 10 | Footwork FA15 | | 16 | NS | silnik | | Hockenheim | 10 | Footwork FA15 | | 16 | 5 | | | Hungaroring | 10 | Footwork FA15 | | 19 | NS | kolizja z de Cesarisem | | Spa-Francorchamps | 10 | Footwork FA15 | | 14 | 6 | | | Monza | 10 | Footwork FA15 | | 17 | NS | kolizja z Zanardim | | Estoril | 10 | Footwork FA15 | | 16 | 9 | | | Jerez | 10 | Footwork FA15 | | 8 | 11 | | | Suzuka | 10 | Footwork FA15 | | 12 | NS | wypadek | | Adelaide | 10 | Footwork FA15 | | 21 | NS | wyciek oleju | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 9 | Footwork FA16 | | 13 | NS | silnik | | Buenos Aires | 9 | Footwork FA16 | | 12 | NS | elektryka | | Imola | 9 | Footwork FA16 | | 11 | 13 | | | Catalunya | 9 | Footwork FA16 | | 14 | 11 | | | Monte Carlo | 9 | Footwork FA16 | | 13 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 9 | Footwork FA16 | | 13 | 6 | | | Magny-Cours | 9 | Footwork FA16 | | 16 | 14 | | | Aida | 9 | Footwork FA16 | | 19 | NS | silnik | | Suzuka | 9 | Footwork FA16 | | 14 | NS | poślizg | | Adelaide | 9 | Footwork FA16 | | 13 | 3 | | |
Sezon 1997 | |
| Catalunya | 17 | Sauber C16 | | 13 | 14 | | | Gilles Villeneuve | 17 | Sauber C16 | | 18 | 10 | | | Hungaroring | 17 | Sauber C16 | | 15 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 17 | Sauber C16 | | 13 | 9 | | | Monza | 17 | Sauber C16 | | 18 | 12 | | | Red Bull Ring | 17 | Sauber C16 | | 13 | 9 | | | Nürburgring | 17 | Sauber C16 | | 19 | 9 | | | Suzuka | 17 | Sauber C16 | | 18 | NW | kontuzja |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|