2022 Wkracza w ostatni rok kontraktu z Mercedesem i nie udaje mu się obronić tytułu w Formule E, kończąc sezon dopiero na dziewiątym miejscu. W F1 jest beneficjentem przepisu o obowiązkowych piątkowych treningach dla młodych kierowców, dzięki czemu jako rezerwowy zawodnik Mercedesa jest wypożyczany do klienckich stajni. Występuje łącznie w czterech sesjach, a na Monzy w barwach Williamsa zastępuje skierowanego do szpitala Albona. Startuje do wyścigu z ósmego pola, a na mecie zgarnia dwa punkty za dziewiąte miejsce. Sensacyjny debiut zwraca uwagę AlphaTauri, które powierza mu swój bolid na sezon 2023 w miejsce odchodzącego Pierre'a Gasly.
2021 Pozostaje z Mercedesem w Formule E i sięga po mistrzowski tytuł w niecodziennych okolicznościach. Mimo czterech nieukończonych wyścigów oraz kolejnych czterech poza punktowaną strefą, zostaje mistrzem z dorobkiem dwóch zwycięstw, wykorzystując jeszcze bardziej nierówną formę rywali. W Formule 1 zostaje oficjalnym kierowcą rezerwowym Mercedesa, a jego tytuł w FE budzi zainteresowanie Alfy Romeo oraz Williamsa. Finalnie nie udaje mu się przedrzeć na tory Grand Prix, przegrywając walkę o kokpit odpowiednio z Guanyu Zhou i Alexandrem Albonem.
2020 Debiutancki sezon w elektrycznej serii kończy na jedenastej pozycji. Jego najlepszym wynikiem jest drugie miejsce z ostatniego wyścigu na torze w Berlinie. Starty w Formule E łączy z występami w Długodystansowych Mistrzostwach Świata z Team Nederland w klasie LMP2. Pod koniec roku debiutuje za sterami bolidu F1, otrzymując w Abu Zabi do swojej dyspozycji mistrzowskiego Mercedesa W10.
2019 Podejmuje się trzeciego sezonu startów w Formule 2 znów zmieniając ekipę, tym razem na ART. W pierwszych dwóch rundach jest poza czołówką, jednakże wkrótce wykorzystuje załamanie formy Nicholasa Latifiego i wygrywa na torach w Hiszpanii, Monako, Francji i Rosji. Buduje na tyle pokaźną przewagę nad Kanadyjczykiem, iż cieszy się z mistrzowskiego tytułu na trzy wyścigi przed końcem. Nie udaje mu się jednak zabezpieczyć awansu do F1 i podejmuje decyzję o podpisaniu kontraktu z Mercedesem w Formule E.
2018 Zostaje w Formule 2 i podejmuje się współpracy z absolutnie czołową ekipą Prema. Mimo to nierówna forma w pierwszej połowie sezonu uniemożliwia mu podjęcie wyrównanej walki o tytuł z Russellem, Norrisem i Albonem. Przełamanie nadchodzi od rundy na Węgrzech, kiedy to rozpoczyna serię finiszów w punktach, wygrywa po raz drugi w sezonie i powtarza tę sztukę jeszcze na Spa. W całym sezonie odnosi trzy zwycięstwa i trzykrotnie wchodzi na podium, co daje mu czwartą pozycję w tabeli. W Formule 1 wieloletnia współpraca z McLarenem owocuje funkcją kierowcy rozwojowego, jednakże pod koniec roku zespół nie decyduje się na przedłużenie umowy.
2017 Wkracza do oficjalnego przedsionka Formuły 1 - F2. Pierwszą połowę sezonu spędza w ekipie Rapax, z którą świętuje zwycięstwo na ulicach Monte Carlo. Po letniej przerwie przechodzi do Racing Engineering i mimo mocnego początku współpracy na Spa, kiedy dojeżdża drugi w sprincie, w kolejnych wyścigach tylko dwukrotnie sięga po punkty. Ostatecznie kończy mistrzostwa na siódmym miejscu.
2016 Przechodzi do GP3 Series z ART Grand Prix i tym razem jest poza czołówką, co stanowi spory kontrast w odniesieniu do partnerów - Leclerca oraz Albona, którzy rozstrzygają między sobą kwestię mistrzostwa. W tabeli plasuje się dopiero na szóstej lokacie z dwoma zwycięstwami w głównych wyścigach we Włoszech oraz w Abu Zabi.
2015 Awansuje do Formuły Renault 3.5 i kończy sezon na najniższym stopniu podium. Zalicza mistrzostwa pełne wzlotów i upadków, przez co nie jest w stanie podjąć równorzędnej walki o tytuł z Oliverem Rowlandem oraz Matthieu Vaxivierem. Na osłodę pozostaje mu wygrana w ostatnim wyścigu na torze Jerez.
2014 Pozostaje już na trzeci rok w europejskiej Formule Renault 2.0, angażując się równocześnie w pełny cykl północnoeuropejskiej edycji. Kontynuuje współpracę z Koiranenem i w obu seriach dominuje, sięgając po upragnione mistrzowskie tytuły. W Eurocupie kończy sezon z dorobkiem pięciu zwycięstw, natomiast w FR2.0 NEC aż dziewięciokrotnie przekracza linię mety jako pierwszy.
2013 Kontynuuje starty w europejskiej Formule Renault 2.0, lecz tym razem przechodzi z zespołu R-ace GP do Koiranen. Powtarza piątą pozycję w klasyfikacji z dorobkiem dwóch zwycięstw na Hungaroringu i Circuit de Catalunya.
2012 Przesiada się za kierownicę bolidu wkraczając do stawki europejskiej Formuły Renault 2.0. Sezon kończy na piątym miejscu z dorobkiem dwóch miejsc na podium. Podejmuje się również pojedynczych występów w północnoeuropejskim cyklu, w którym udaje mu się wygrać domowy wyścig na torze Assen.
2004-2011 Rozpoczyna starty w wyścigach mając dziewięć lat. Niemal od razu zostaje jednym z najgorętszych nazwisk w kartingu, a szczytowy okres przypada na lata 2008-2011, kiedy to wygrywa mistrzostwa Niemiec, Europy, a także dwukrotnie sięga po tytuł Kartingowego Mistrza Świata. W 2009 roku wzbudza zainteresowanie Red Bull Junior Team, jednakże ostatecznie wiąże się z McLarenem i zostaje jego protegowanym.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2023
Sakhir
21
AlphaTauri AT04
19
14
Dżudda
21
AlphaTauri AT04
18
14
Albert Park
21
AlphaTauri AT04
15
15
kolizja z Sargeantem
Baku
21
AlphaTauri AT04
18
NS
zawieszenie
Miami
21
AlphaTauri AT04
15
18
Monte Carlo
21
AlphaTauri AT04
12
12
Catalunya
21
AlphaTauri AT04
14
14
Gilles Villeneuve
21
AlphaTauri AT04
17
18
Red Bull Ring
21
AlphaTauri AT04
20
17
kara 15 sekund za liczne wyjazdy poza tor
Silverstone
21
AlphaTauri AT04
18
17
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu