|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
66 lat temu T. Byrne
60 lat temu A. Chiesa
105 lat temu A. Guelfi
25 lat temu P. O'Ward
|
| |
|
Piers Courage | Ostatni reprezentowany zespół: Williams | | |
| |
Narodowość: | | Wielka Brytania |
|
Data i miejsce urodz.: | 27 maja 1942 - Colchester |
Data i miejsce śmierci: | 21 czerwca 1970 - Zandvoort (Holandia) |
Pierwsze zgłoszenie: | GP RPA - 2 stycznia 1967 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Holandii - 21 czerwca 1970 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 16 | Lotus 25 | | 18 | NS | układ paliwowy | | Monte Carlo | 6 | BRM P261 | | 13 | NS | poślizg | | Silverstone | 16 | BRM P261 | | 16 | NW | bolid poprowadził Irwin | |
Sezon 1968 | |
| Járama | 5 | BRM P126 | | 11 | NS | układ paliwowy | | Monte Carlo | 16 | BRM P126 | | 11 | NS | podwozie | | Spa-Francorchamps | 14 | BRM P126 | | 7 | NS | silnik | | Zandvoort | 20 | BRM P126 | | 14 | NS | poślizg | | Rouen-les-Essarts | 36 | BRM P126 | | 14 | 6 | | | Brands Hatch | 20 | BRM P126 | | 16 | 8 | | | Nürburgring | 22 | BRM P126 | | 8 | 8 | | | Monza | 27 | BRM P126 | | 17 | 4 | | | Mont-Tremblant | 24 | BRM P126 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Watkins Glen | 22 | BRM P126 | | 14 | 7 | zawieszenie | | Mexico City | 22 | BRM P126 | | 19 | NS | przegrzanie/silnik | |
Sezon 1969 | |
| Montjuich Park | 11 | Brabham BT26A | | 11 | NS | silnik | | Monte Carlo | 16 | Brabham BT26A | | 9 | 2 | | | Zandvoort | 16 | Brabham BT26A | | 9 | NS | sprzęgło | | Clermont-Ferrand | 9 | Brabham BT26A | | 11 | NS | podwozie | | Silverstone | 16 | Brabham BT26A | | 10 | 5 | | | Nürburgring | 17 | Brabham BT26A | | 7 | NS | wypadek | | Monza | 32 | Brabham BT26A | | 4 | 5 | | | Mosport Park | 21 | Brabham BT26A | | 10 | NS | wyciek paliwa | | Watkins Glen | 18 | Brabham BT26A | | 9 | 2 | | | Mexico City | 18 | Brabham BT26A | | 9 | 10 | | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 22 | De Tomaso 505 | | 20 | NS | wypadek | | Járama | 12 | De Tomaso 505 | | 13 | NW | wypadek | | Monte Carlo | 24 | De Tomaso 505 | | 9 | NS | niesklasyfikowany | | Spa-Francorchamps | 7 | De Tomaso 505 | | 12 | NS | ciśnienie oleju | | Zandvoort | 4 | De Tomaso 505 | | 9 | NS | tragiczny wypadek |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|